Gå til innhold

Hvilket kjønn er Fantorangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid tenkt på h*n som en HAN, men minst en gang i uka har h*n diadem og rosa tyllkjole. Transe eller drag queen? Eller er det en HUN? Eller snakker vi kajskje om et "tredje kjønn"?

Nei, har ikke så mye å tenke på for tiden nei....... Skål!

Skrevet

Fantorangen er en shemale..

Skrevet (endret)

Han/hun er en ridderprinsesse vel!

:D

Endret av Jenny251210
Skrevet

Jeg oppfatter fantorangen som hunkjønn...

Skrevet

Jeg tenker på Fantorangen som hannkjønn, men tror han liksom skal være begge kjønn....

Skrevet

uff, så store problemer man har.......

Skrevet

Ridderprinsesse. No more, no less! ;)

Skrevet

Den er tvevkjønnet. Likestilling vet dere

Skrevet

synnes di er rare alle sammen av den gjengen.. di er jo blanda av 2 dyr så kansje og 2 kjønn ? en elefant og orangotang guttejente ? :P

lo godt da jentongen satt på nrk super sine sider og spilte så kom en sang med kuraffen om "morra mi er ei ku" :P fint om di synger den rundt omkring :P

Skrevet

Du leser tråden da.

Skrevet

Har alltid tenkt på h*n som en HAN, men minst en gang i uka har h*n diadem og rosa tyllkjole. Transe eller drag queen? Eller er det en HUN? Eller snakker vi kajskje om et "tredje kjønn"?

Nei, har ikke så mye å tenke på for tiden nei....... Skål!

Det heter ikke kajskje...men KANSKJE!!!! OMG

:P

Skrevet

Nei, det stemmer ikke. (Måkke tro at du leser på Wikipedia, Cat. ;) Jeg hørte et intervju av hun som "er" fantorangen på radioen, der hun fikk akkurat det spørsmålet. Da sa hun "begge deler" :)

Skrevet

Jeg synes faktisk dette er bra mye bedre, enn alle trådene om Islam eller ABB.. Der blir så mye krangling på grunn av sterke, ulike meninger, mange personangrep og ufine kommentarer. (joda, jeg også!)

Derfor synes jeg det er morsomt med en slik "ufarlig" tråd som denne! :)

Skrevet

Helt klart en HAN, synger jo "kom å ta på snabelen min!!" He,he, blir værre og værre jo mer en tenker på det kjenner jeg.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...