Gå til innhold

bare på gøy :) (bilde)

Anbefalte innlegg

er 10/11 dpo nå, og har siden 6 dpo hatt ganske sterke, men ikke helt positive el tester, men i dag på kveldsurin (siden jeg ikke klarte å vente til i morgen tidlig!!) tok jeg en ny el test, halve veldig sterk, andre halve svak..

og måtta da selvfølgelig ta en g.test også! veldig idiotisk! men der er det en strek, veldig svak, men der er noe!

jeg er ikke ute etter om jeg er gravid eller ikke, men jeg synes selv det er gøy å tyde bilder til andre.. så kanskje andre synes det samme? :P

post-796104-0-30224600-1334957382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143929631-bare-p%C3%A5-g%C3%B8y-bilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 10/11 dpo nå, og har siden 6 dpo hatt ganske sterke, men ikke helt positive el tester, men i dag på kveldsurin (siden jeg ikke klarte å vente til i morgen tidlig!!) tok jeg en ny el test, halve veldig sterk, andre halve svak..

og måtta da selvfølgelig ta en g.test også! veldig idiotisk! men der er det en strek, veldig svak, men der er noe!

jeg er ikke ute etter om jeg er gravid eller ikke, men jeg synes selv det er gøy å tyde bilder til andre.. så kanskje andre synes det samme? :P

Er ikke den ene eggløsningstest og den andre graviditetstest, eller er jeg helt på jordet?

Er ikke den ene eggløsningstest og den andre graviditetstest, eller er jeg helt på jordet?

åj, jeg la visst ut feil bilde.. la de ved siden av hverandre på noen bilder, og den alene på noen bilder..

jeg tok el-test og g.test samtidig.. men om du leste i teksten sto der at jeg tok el test og g.test

Annonse

Testen jeg tok i dag er ødelagt!!! Sambo var uheldig å kasta den uten å vite om det!!! Arg.. så rakk aldri å se på den.. men har et tydeligere bilde av den i går.. får prøve meg litt senere igjen :)

Annonse

Jeg har hatt slike billigtester tester. alle var negative, men DPO 17. Billigtesten viste for første gang en svak strek CB digital viser 1-2 uker. Hatt blodprøver, glerer med til svaret.

Gratulere deg med liten spire :) Jeg har også testet hver dag og da jeg hadde positiv test, hadde jeg gitt opp, så jeg oppdaget det lenge etter at testen vat tatt. Da fikk jeg det travelt, dro rett på apoteket og kjøpte CB digtal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...