Gå til innhold

Sextørke i dpo-land?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjenner at etter en uke med masse sex så frister det ikke så veldig med sex nå. Tankene mine er helt andre steder. Eller det vil si, tankene dreier seg i høyeste grad om underlivet, bare at det er tanker om et egg som forhåpentligvis er befruktet istedet for sex :P

Hvordan er det med andre prøvere? Fortsetter dere med hyppig sex etterpå, eller er dere som meg og fokuserer helt og fullt på babytanker? :)

Stakkars mannen min. Går fra å ha ei dame som gjør alt hun kan for å få seg litt, til ei dame som ikke bryr seg så veldig om sengekos andre halvdelen av mnd...

Endret av AnneS
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, må si jeg kjenner meg igjen! Sånn var det her i gården også :P

Sex kanskje 1-2 ganger før EL, så 4 dager med mye sex, og så ingenting før etter tr igjen. Eller, noen ganger henter det at vi har (hadde, er gravid nå :D ) sex under tr også. Jeg vet noen synes det er ekkelt, men samboer bryr seg lite og jeg er alltid så kåt under tr.. Og så varer tr hos meg max 3 dager og er veldig sparsom ;)

Endret av Høytoppåfjellet
Skrevet

Hi hi, kjenner meg litt igjen. Tror det har med at det er så intensivt i el-uka, at man trenger litt pause i etterkant til å gjøre andre ting.. Nå 5-6dpo er jeg klar igjen;)

Skrevet

Sextørke her og, men det er ikke meg det står på! :P

Skrevet

samme her :P prøver å gi litt etter el å da, men da er vi egentlig begge litt lei etter å ha stått på i mange dager :P

Skrevet

Vi oversexer ikke får el, så tar det ganske naturlig når det passer seg hele tiden, egentlig :)

Skrevet

Vi oversexer ikke får el, så tar det ganske naturlig når det passer seg hele tiden, egentlig :)

Det gjør vel egentlig ikke vi heller, men sex hver/annenhver dag som vi gjør i el-uka er nok ikke hverdagskost her i heimen gitt. Selv om vi skulle ønske vi hadde tatt oss tid til det. Med skiftarbeidende mann som har fjøsvutenom og full jobb på meg + barna så blir det nedprioritert.. Orker ikke å våkne midt på natta når han kommer hjem for å ha sex :P Møtes ikke annenhver uke, bare 4 timer midt på natta når vi sover så. Blir ikke lei av hverandre da hvertfall ;) Men i dag ble det faktisk en runde i høyet da, rart å ikke "spare" på dråpene. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...