Gå til innhold

Dere som har vært gravide før og begynner å teste tidlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, de andre gangenne jeg har vært gravid så har jeg testet positivt fra 2 dager før ikm og på ikm, men har ikke testet så tidlig som 10 dpo, så vet ikke om den hadde slått ut så tidlig de gangenne, har 2 sa og 1 vellykket graviditet bak meg, men er 7 år siden sist nå, men føler meg veldig gravid nå, derfor jeg testet så tidlig. Men får bare smøre meg med tolmodoghet og vente et par dager til :(

Annonse

men da må man jo være skråsikker på når EL fant sted? jeg har en syklus på 30 dager,men tidspunkt for EL varierer.. så jeg er nødt til å forholde meg til ikm.Ok jeg har hvertfall opplevd å få positiv 6 dager over ikm..

Jeg har vel fått den første ultrasvake, tilnærmet usynlige, streken sånn ca 10-11 dpo. Er også testoholiker ;) GLEDER meg til å teste over helga, første gang siden før jul :D

Når begynte dere å teste og når gikk testen fra å være negativ til positiv??

testoholiker jeg ;)

Er i dag 10 dpo og testet negativt, men gir ikke opp håpet enda :)

Vet ikke hva jeg skal tro.. Testet postitivt for EL 5 apr. Regner da med at EL var mellom 5-7 apr.( Sengevals x 3 i dn perioden). Testet bare for moro skyld 14 apr med urin fra dagens tredje dobesøk (ca 13:00) og jommen va der ikke to svaaake streker. Strekene har blitt sterkere for hver dag, og i dag viste digitalen gravid.

Da jeg va gravid med førstemann testet jeg positivt 9 dpo, brukte nesten ett år på han. Denne satt på første forsøk :-O

Jeg har vel fått den første ultrasvake, tilnærmet usynlige, streken sånn ca 10-11 dpo. Er også testoholiker ;) GLEDER meg til å teste over helga, første gang siden før jul :D

Ja det er jo så spennende, godt det ikke bare er meg som tester i hytt og pine hehe, fikk som sagt neg test i dag, og tenkte jeg skulle prøve å vente til søndag med å teste igjen, men skal se at plutselig testene på badet begynner å skrike på meg så fort jeg våkner i morra tidlig. I dag har jeg vært kvalm, sånn av og på, kommer noen kraftige kvalmebølger og når jeg kom hjem i ettermiddag så syns jeg at alt luktet her hjemme, så har luftet i flere timer nå ;) Og disse tegnene hadde jeg den gangen jeg skulle ha vesla også syns jeg huske, så krysser fingrenne for oss begge :)

testoholiker jeg ;)

Vet ikke hva jeg skal tro.. Testet postitivt for EL 5 apr. Regner da med at EL var mellom 5-7 apr.( Sengevals x 3 i dn perioden). Testet bare for moro skyld 14 apr med urin fra dagens tredje dobesøk (ca 13:00) og jommen va der ikke to svaaake streker. Strekene har blitt sterkere for hver dag, og i dag viste digitalen gravid.

Da jeg va gravid med førstemann testet jeg positivt 9 dpo, brukte nesten ett år på han. Denne satt på første forsøk :-O

å så moro,GRATULERER :) når jeg skulle ha vesla prøvde vi i nesten 2 år før det satt, nå med ny mann, og er bare i 2 pp, men håper så inderlig at det klaffer fort, har følt meg klar for en ny baby i et par år, men har måttet vente på at mannen skulle bli klar, så føles ut som jeg har ventet i evigheter ;)

Hei! Jeg testet positivt hjemme 4 dager før mens skulle komme, dro på legekontor neste dag der de ikke ville si værken positiv eller negativ (en onsdag) måtte da komme igjen over helgen ettersom jeg hadde fått positiv test hjemme.. DET var lange dager det, men joda, mandagens prøve var svak positiv :-) lykke til! :-)

Annonse

testoholiker jeg ;)

å så moro,GRATULERER :) når jeg skulle ha vesla prøvde vi i nesten 2 år før det satt, nå med ny mann, og er bare i 2 pp, men håper så inderlig at det klaffer fort, har følt meg klar for en ny baby i et par år, men har måttet vente på at mannen skulle bli klar, så føles ut som jeg har ventet i evigheter ;)

Takk :) Ikke helt gått opp for meg...

ønsker deg masse lykke til!! Håper spira sitter snart!! :)

Anjamor, har du testet igjen? Jegt startet testinga i går, men er nok bare 8 dpo i dag (kanskje et par dager mer), så har som forventet fått blendahvite tester. Men GØY å teste er det uansett, hihi :) Vi brukte forresten 5 år på fØrstemann og starta prØvinga på nr. 2 i januar i fjor. Ikke spesielt fruktbar, med andre ord...

Gjest Shanti ♥

Testet positivt 14 DPO/IKM (endte i SA), 9 DPO (endte i SA) og 10 DPO (16+3 and still going strong :)..)

Brukte billigstrimler (ikke staver!!) fra billige-tester.no, mest sensitive og pålitelige testene jeg har vært borti :)

Verfisierte EL med EL-tester, og regnet med at selve EL kom dagen etter EL-testens første positive dag (hadde 2 positive dager).

Forrige gang testet jeg negativt (innen tidsfristen) på morgenen 9 dpo. (rimelig sikker på eggløsning, da jeg testet etter el - og tempet)

Etter jobb samme dag testet jeg positivt på både QR-test og CB digital!

• 2 uker senere...

De fleste graviditetstester slår positivt ut ved hCG på 25-50. Som du ser kan det variere litt fra person til person når du kommer over den grensen.

3 uker siden første dag i siste mens: 5 - 50 mIU/ml

4 weeks since LMP: 5 - 426 mIU/ml

5 weeks since LMP: 18 - 7,340 mIU/ml

6 weeks since LMP: 1,080 - 56,500 mIU/ml

7 – 8 weeks since LMP: 7, 650 - 229,000 mIU/ml

9 – 12 weeks since LMP: 25,700 - 288,000 mIU/ml

13 – 16 weeks since LMP: 13,300 - 254,000 mIU/ml

17 – 24 weeks since LMP: 4,060 - 165,400 mIU/ml

25 – 40 weeks since LMP: 3,640 - 117,000 mIU/m

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...