Gå til innhold

***IKM UKE 20***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel bare meg igjen snart i denne tråden.. håper jeg kan henge i ny ikm gruppe snart eller aller helst gravid da... Testet negativ i dag (på ettermiddagen). Fortsatt ikke fått tr, men litt rosa på papiret i to dager, som om jeg skulle få mensen. bruker å ha det rett før jeg får mensen, men aldri mer enn en halv dag. Venter og venter... hehe

Blæh! Pyton å vente da!! Hvor mange dager er du over nå?

Titter innom her for å se hvordan det går med dere som ikke har fått positiv test eller tr enda...

Selv så er el rett rundt hjørnet for meg igjen... Tror mannen min har veldig lyst på at det skal klaffe denne pp, hadde vi fått en spire nå så hadde det bare passet helt perfekt med tanke på alt! - så du kan banne på at det ikke klaffer nå :rolleyes

Annonse

Mandag som var sier du? og så testet du negativt idag.. Hmmmmm så enten er tr på vei, eller så har du hatt el senere enn du trodde og enda for tidlig å teste, eller så produserer du for lite hcg til at det plukkes opp på testene...

Skal du ta en test til imorgen tidlig? Eller skal du se det an et par dager før du tester igjen?

Der kom TR gitt! da er jeg vært fall videre i neste pp... Men om jeg ikke blir gravid i neste periode, så får jeg vel tr midt i ferien til Thailand =( er vel ikke noe man kan gjøre med det, så lenge man prøver å bli gravid? eller?

håper du kommer videre eller får positiv test snart løvemamma29 =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...