Gå til innhold

tror jeg er lengre på vei jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vær dag og flere ganger om dagen i et 3 dager har jeg kjent bevegelse i magen, under nævelen. Hvor langt på vei er en når en kjenner bevegelser?? er mitt anre svangerskap.. hadde svak posetiv test i januar, men fikk uka mi men ikke som normalt, februar gikk jeg uten og hadde den i gjenn i mars men ikke normal da heller.. Noen som har opplevd lignende?? er veldig spent på hva legen sier til mandag no..

Forje svangerskap fant jeg det ikke ut før i uke 11..

Litt nervøs jeg no rett og slett...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilu87
Skrevet

Det er vanlig å kjenne bevegelser fra uke 15-16-17 som andregangs, og så langt vil du jo være om du ble gravid i januar. Ettersom du ikke har hatt vanlig mens etter den positive testen, kan du fint være så langt på vei. Kan du kjenne livmoren selv?

Skrevet

jeg er ikke helt sikker, tør ikke klemme meg på magen :/ men kjenner det er noe som er like under nævelen nesten.. redd jeg skal klemme for hardt jeg :P hehe

Gjest Lilu87
Skrevet

Det skal mye til for at du klemmer for hardt :) Om du kjenner at livmoren nærmer seg navlen så tyder det ihvertfall på at du er et godt stykke ut i svangerskapet. Livmoren kommer jo ikke opp av bekkenet engang før etter uke 12 (så vidt jeg husker).

Skrevet

får legge hu lille her før jeg begynner å kjenne på magen, hu vet jo ikke noe enda hehe.. ellers kommer jeg tilbake med mer på mandag etter jeg har vært hos legen :)

Skrevet

Jeg har også tenkt det samme. Hadde en utrolig kort og rar mens sist og magen min er veldig stor til å være bare uke 11, men jeg kjenner ikke noe spark eller noe.

Du må oppdatere oss når du finner det ut da ;) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...