Gå til innhold

En billig vogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp en god vogn brukt på finn.no fremfor noe som er bare er billig. Er ikke noe gøy å trille med en dårlig vogn, og man bruker den jo mye!

Om du vil ha forslag til hvilken vogn må du nesten sette opp litt kriterier;

må sittedelen kunne snus?

tung/lett?

hvor skal den brukes?

størrelse?

Husk, man kan ikke få i pose og sekk....

Hjeeeelp hehe dette er ikke lett altså ;) Vi har ikke bil så jeg må gå mye tur til butikken o.l. Da bør den vel være lett å trille.

Vet ikke hvor den skal brukes siden vi skal flytte, men vet ikke hvor.

Ja ja jeg får bruke litt tid på dette tror jeg ;) barnefaren vil ikke ha brukte ting fordi han mener det lukter "andre" folk av det hehe ;)

Men får jeg ei grei vogn for 5000? eller må jeg opp i 6-7000?

Gjest peacock

Nei, det er litt av en jungel å kjøpe barnevogn, hehe! Vi kjøpte bugaboo i nederland. Tror vi betalte ca 800 euro for stell, bag, sportsdel, regn- og myggetrekk. I tillegg kjøpte vi vinterhjul for rundt 50 euro tror jeg... Vet ikke om bagasjelommen under vogna er stor nok om du skal handle masse, da er det kanskje bedre med en emma ljunga - men om du har tenkt deg å ha med en ryggsekk spiller det jo ingen rolle... Emma Ljunga har jeg ikke så mye erfaring med selv, men kanskje hun barnevognguruen som har en eksperttråd her kan hjelpe? Hun har hatt masse forskjellige vogner ihvertfall, og er veldig flink til å svare :-)

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143868774-sp%C3%B8r-meg-om-barnevogn-selverkl%C3%A6rt-ekspert/

Lykke til! Kan gjerne gi deg mer info om bugaboo og mountain buggy om du lurer på noe der :-)

Prøvde å svare deg i den andre tråden, men ikke så lett når man ikke vet hva slags vogn du skal ha? Hvor stort er barnet som skal bruke den? Går du mye tur eller er det mere bytrilling og handlesenter?

Du får mye vogn for 5000kr, men du kan få billigere enn det å, må bare vite litt først :)

Wow jeg bøyer meg i støvet for deres kunnskap om barnevogner :)

Jeg aner virkelig ikke hva jeg trenger, men noe vet jeg da.

Siden vi ikke har bil, og jeg ikke klarer å bære tung sekk, så blir det til at jeg må ha varene under vognen. Derfor er det vel greit med stor plass der, og en lett vogn.

Har sett disse vognene med 3 hjul og synes de er stilige.

Det hadde vært greit å kunne justere ryggen opp og ned slik at den lille rampen vår kan sitte litt oppreis også når han blir større ( Tror det er en gutt) Eller er jeg lykkelig bare jeg får en vogn som virker og som jeg kan bruke hver dag uten trøbbel ;) Tusen takk folkens dere er utrolig hjelpsomme og snill ;)

Annonse

Ok, da ville jeg sett på 4me kombivogn hos babyshop, mye vogn for pengene. Rudo har også en del billige vogner, blant annet troller duo og kombi. En annen billig og god vogn jeg ville sett på er abc design cobra, den er testvinner fra i fjor og du får den til under 4000kr med bag og sittedel.

Vil du lese litt om vogner, ta en titt her:

http://www.babyverden.no/Baby/Diverse/Utstyr/Slik-velger-du-riktig-barnevogn/

Endret av EnBlå&ToRosa
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...