Gå til innhold

bevegelser hos barnet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som hadde ul i uke 12 fikk dere se at babyen beveget seg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, sprellet med armer og ben, og hikket :)

Skrevet

kunne ikke se at min beveget seg,legen kommenterte det ikke var rimelig rask:( skuffet...redd det er noe galt..

Skrevet

ja mine barn har beveget seg.. men eg har pleid å drikke litt søtt før .for å få mest ut av opplevelsen.. men selfølgelig kan det hende babyen sover... er like normalt det =)

Skrevet

har gu legen holdt bildet i ro for å se bevegelser eller har han kjørt rund med staven får å se seg rundt??

Skrevet (endret)

Hadde du innvendig? Jeg hadde utvendig, og hun flyttet jo mye på apparatet. Kan jo være at babyen din sov :)

Endret av Temperance
Skrevet

Om det hadde vært noe galt hadde vel legen sagt noe og henvist deg videre, så jeg ville slappet helt av.

Skrevet

Førstemann var i fullfart i uke 12 :) Minstemann var mye roligere, men veivet med armer og ben han og. Ble bekymret for at han var mye roligere, men gyn sa at det ikke betydde noenting, hadde sansynligvis hvilestund :) Hadde innvendig med begge.

På senere ul har han her vært roligere på ul, men til daglig er han ENDA mer aktiv i magen enn førstemann, sparker dagen lang siden uke 17, er 24 uker i morra :)

Var nok bare tilfeldig at baby var rolig,så bare til å glede seg over lille i magen :)

Skrevet

Jeg var på ul i dag. Å babyn min lå helt rolig :-) så ikke bekymr deg :-) :-) jeg er 22uker.

Skrevet

Jeg var på UL i uke 10. Men sprelte helt vilt.

Var på UL i uke 15 igjen. Da lå den helt stille og sov. Så ikke vær redd. De kan jo ikke sprelle 24/7 :)

Skrevet

Min sov i 12 uke. Husk at de bruker veldig mye "krefter" på å vokse og utvikle seg i starten av svangerskapet, det er helt vanlig å sove. Så masse sprell i uke 18. Og noen uker etter det vil du kjenne sprell : )

Skrevet

Min lå også å sov på ul i uke 12. Lå stort sett bare helt i ro, men den viftet litt med armene når den snudde på seg :) Hjertet slo som bare det, og gyn sa at alt så tipptopp ut.

Skrevet

Min babis lå helt musestille da jeg fikk se i uke 12. Han sov. :-)

På UL nå, i uke 20, pilla han seg i nesa, sparka rundt og hadde danseshow.

Ekke no farlig, men husker jeg tenkte det samme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...