Gå til innhold

brun/rosa utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For tre dager siden fikk jeg noen lys brune slimtråder i utfloden og nå når jeg tørket meg etter å ha tisset oppdaget jeg lys brun-rosa utflod, nå er jeg redd jeg holder på å miste. I sist svangerskap mistet jeg sent i en MA, men da fikk jeg ingen missfarge på utfloden-ingen tegn på at jeg mistet. Nå i helga er jeg i uke 8, andre som har hadd slik blødning/utflod før men ikke mistet eller noe galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har som deg opplevd en ma uten forvarsel, og fikk angst når jeg fikk lysebrun utflod en dag. To uker senere, i går, var jeg på ul og fikk se en sprell levende liten baby! Farget utflod er stort sett harmløst og ikke uvanlig i første trimester. Jeg håper alt går fint med deg :)

Skrevet

Hadde du da noe rosa utflod eller bare brun utflod? Bekymret.no skal på ul om 1,5 uke så håper alt står bra til da:)

Skrevet

Kun beige/ lysebrun. Men tror begge varianter stort sett er like harmløst. Skjøre slimhinner, livmor/morkake som vokser...prøv å tenke positivt...selv om jeg vet hvor vanskelig det er :) jeg har vært kjemperedd og først nå begynt å senke skuldrene. Det går nok bra skal du se :)

Skrevet

det er som du beskriver hvordan jeg har det nå, helt likt utflod og jeg er 7 uker på vei.

Min mann er lege og han har forsikret meg at det hun er som novembernurkima-gen<3 skriver :)

Masse lykke til :D

Skrevet

Jeg har også slik utflod. Stresser ikke foreløbig ikke så mye med det. Bruer progestan det er sikker derfor. Jeg er 4+4 på vei

Skrevet

Noen spotter når de skulle hatt mensen de første par mnd, noen som vet hvorfor? Det er pussig, men akkurat som at jeg fremdeles kjenner på kroppen hvor jeg er i syklus. Er ikke det rart?

Skrevet

det er som du beskriver hvordan jeg har det nå, helt likt utflod og jeg er 7 uker på vei.

Min mann er lege og han har forsikret meg at det hun er som novembernurkima-gen<3 skriver :)

Masse lykke til :D

Godt å lese beroligende ord! Eg er komt til uke 13 no, og har spottet heile veien. Det demper gleden å være gravid i frykt for å miste. Dei to andre sv.skapene mine har vært heilt uten blødning so dette er unormalt for meg.

Eg spotter brunt etter voksesmerter/ tungekøft etc har eg konkludert med sjølv...

Lykke til og håpa alt går bra med babyen :)

Skrevet

Tusen takk:) da jeg stod opp i dag hadde jeg hvit utflod ned brune rester i, men da jeg gikk i dusjen fikk jeg litt rosa blod igjen. Ringte da gynekolog og skal på ul og gyn time i morgen kl 9 for å se om alt er greit da, håper på hjerteaktivitet og at blødningene ikke er noe farlig:/ nå skal jeg ligge på sofaen resten av dagen, bare røyse meg når jeg skal på do:p krysser fingrene for at blødningen stopper og at babyen min har det bra. Vil ikke miste enda en:-\

Skrevet

Tusen takk:) da jeg stod opp i dag hadde jeg hvit utflod ned brune rester i, men da jeg gikk i dusjen fikk jeg litt rosa blod igjen. Ringte da gynekolog og skal på ul og gyn time i morgen kl 9 for å se om alt er greit da, håper på hjerteaktivitet og at blødningene ikke er noe farlig:/ nå skal jeg ligge på sofaen resten av dagen, bare røyse meg når jeg skal på do:p krysser fingrene for at blødningen stopper og at babyen min har det bra. Vil ikke miste enda en:-\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...