Småtrollmamma Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 er super rastløs, sover dårlig om nettene og prøver å hvile på dagtid men det er helt umulig....ligger bare der og glor ut i luften...Bekkenet mitt gjør at jeg ikke kan gå lenger enn til og fra toalettet, ellers ville jeg shoppet, gått turer osv...Er møkka lei!!!! :-(
Velsemor Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Kjenner på den følelsen jeg også. Har gått i hele dag med noe som kjennes ut som en evig vond kynner. Er utålmodig og lei. Har igjen en uke til termin...
Småtrollmamma Skrevet 20. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2012 Jeg og har 1 uke til termin....tiden går suuuper treigt, og opplever det samme du beskriver. magen står i konstant kynner. Er steinhard og spent store deler av dagene. Skikkelig nedpress, til punktet at det er ubehagelig å stå oppreist....nei, urgh....sliten...
Velsemor Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Det blir morsomt å se hvem av oss som føder først....og om det blir lenge vi må vente før den lille kommer. Sist gang fødte jeg en dag før termin.
Småtrollmamma Skrevet 21. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2012 I natt har jeg ikke sovet i det hele tatt....gikk å la meg tidlig i går (22 tiden) Tenkte at jeg skulle få godt med søvn og lade opp litt....Jah...har ikke hatt 5 min søvn på øynene i natt....heldigvis har jeg en snill mann som stod opp med 2,5 åringen vår og jeg duppet til slutt av 2 timer nå på morgenkvisten....Hodet vil ikke slå seg av....
Velsemor Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Jeg har også hatt dårlig nattesøvn. Drømmer mye rart, samtidig som det verker i legger, mage og rygg. Sover noen timer, er våken noen timer og sover noen timer. Har derimot hatt en god dag. Gjort litt husarbeid, vært på loppemarked og koset meg med husets 3 åring. Akkurat nå kjennes det ut som fødselen er lengre unna enn jeg ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå