Mor til lillegull Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Jeg lurer på om dere har noen gode forslag til lettvint middag. Mini vil ikke lenger ha middagsglass, og med noen travle dager foran oss ønsker jeg tips. Helst noe som er godt for alle
♥ Min engel ♥ Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Idag laget jeg spagetti til oss, som jeg tok av til snuppa før jeg saltet og peppret. Moste og vips hadde vi mange middagsporsjoner til henne som jeg fikk fryst Jeg steker karbonadedeig og en løk. Tar i noen fedd hvitløk (etter smak). Tar så i en boks hakkede tomater, en boks tomatpure, sopp og mais. Krydrer med oregano, basillikum. Litt salt og pepper. Må også huske pittelitt sukker så smaken på pastasausen ikke blir så bitter. Koker grov spagetti til
appelsin Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Her er frøkna blitt veldig glad i å spise selv. Det går en del i å skjære opp kylling, fiskekaker eller svinekjøtt, og dampe det sammen med noen gode grønnsaker. Gode smaker og god tyggemotstand selv til en som ikke har fått tenner enda. Så kan vi voksne steke/grille/woke de samme ingrediensene på alle mulige måter vi vil og med alle de krydrene vi overhodet har lyst på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå