utålmodig-11 Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hadde en skikkelig drittdag i går, fikk ikke lov til å komme på sykehuset og ta den planlagte ultralyden i dag, fordi jeg ikke hadde tatt MRSA-testen. Lang historie, men det mest tragiske var at jeg fikk beskjed om at hvis jeg ikke hadde spurt, hadde det sikkert gått greit, men siden jeg spurte så fikk jeg ikke lov. Hva slags oppfordring er det? Vel, nok om det. I dag har jeg vært hos legen og tatt MRSA-testen. Og ultralyd!! Hun tilbydde seg å prøve, selv om hun ikke har sett liv før i uke 9 tidligere - de har ikke innvendig ul på legekontoret. Tror nesten hun synes det var like gøy som jeg :-) Først trodde vi det var tvillinger, men så bare hjertet slå på den ene. Den andre var mindre, og har nok ikke utviklet seg videre. Jeg har fortsatt i bakhodet at det kan dukke opp flere senere, men foreløpig ser det ut som jeg slipper å kjøpe ny bil. Har kjempelyst til å fortelle det til alle jeg treffer, men får prøve å holde meg i skinnet litt til. Men så lenge man har sett hjertet slå, er vel sjansen for at det går bra veldig gode? Jippi :-)
timiane Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 GRATIS Utålmodig jeg håper å følge etter med banklende hjerte. Kjedelig å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå