Novembernurkimagen<3 Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Veldig sjelden har jeg hørt. Men Jeg var på ul i går 11 u og gynekologen mente hun så at det var en gutt....så får fremtiden vise
januarbaby + novemberspire Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Jeg var på ul i uke tolv i forrige sv.skap. legen mente det vår gutt, men det var feil. Jenter og gutter har begge en "tapp" mellom beina så tidlig
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Nei jeg spurte gyn om dette i uke 12.Har sett at man kan få kjøpt kjønnstester på nettet.Tror de har det i england,aner ikke om det funker da men skal visst kunne sjekke det opp mot hormoner mor har i kroppen.
Solstrålen Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 jeg var på ul i uke 11, da lå navlestreng i mellom bena, så fikk ikke vite det. men gynekolog sa at han kunne av og til se det så tidlig.
charnelle Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Var på ul i uke 12 og der mente legen at det med 60% sjans var en jente. Så selv denne "tappen" som var horisontalt vinklet, med gutter er den mer skjevt vinklet. Har fire uker til ny ul i uke 18 og da får vi vel vite om dette stemte.
LaBellaBella Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Ul i uke 11 og han var 90% sikker på st det var gutt og såg tydelig en tur så blir spennende å se om det er rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå