Gå til innhold

Navn som passer sammen med Natalie....

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt som heter Nicolai Sebastian, og vi har begge falt for Natalie til jenta vår som skal komme. Nicolai og Natalie :) Men vi blir ikke enige om navn nr 2 til jenta. Jeg har falt for Natalie Isabell, men barnefar er ikke så begeistret for Isabell.... Andre forslag noen??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143929458-navn-som-passer-sammen-med-natalie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke Ida Nathalie? Å ha Nathalie som førstenavn synes jeg kan bli litt tungt...min datter het Ida Caroline, hun syntes ikke noe om Caroline, sÅ hun fant pÅ selv Nathalie, et nydelig navn.

Endret av Maj-Lis Linnea

Annonse

Takk for mange fine forslag :) Skal få sambo til å myse over i kveld, og se om det er noen forslag som han liker. Jeg er enig at det kan bli litt langt med Natalie og et navn til, men har liksom falt veldig for det navnet.... Er kanskje litt urettferdig hvis hun ikke får et navn nr.2 da foreldre og søsken har :P

Hei, Vi har ei Natalie som er tvilling og vi var gjennom noen forslag som ble nevnt her som Hannah Natalie, Natalie Isabell og Natalie Celine (Celine og Isabell ville blitt oppkalling), men vi endte opp med Natalie Leana. Vi har 2 navn på alle barna våre men bruker kun det første... Jeg syntes at Natalie Sofia var flott og passer sammen med navnet til storebror som også har navn nummer 2 som begynner på S :) Lykke til med valget

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...