Gå til innhold

Flere som har begynt å slite med søvnen pga mye plager?

Anbefalte innlegg

Har egentlig sove ganske greit på natta frem til nå de to siste ukene. Er nå 27 uker og våkner av smertefulle kramper i den ene leggen, sliter med å puste skikkelig (veldig rask og tung pust) og føler alt klemmer seg opp under ribbeinet på høyre side når jeg ligger. Ganske vondt, og jeg må snu meg og bytte stilling hele tiden. Bygger meg opp med en haug med puter, men sliter også med at jeg blir veldig fort varm :P Så da hjelper ikke putene så mye likevel. Hvordan skal dette ende, er bare 27 uker men syter og klager godt allerede. Tørr jeg tenke på hvordan 3.trimester blir?

Fortsetter under...

Uff, ja...det blir vel bare verre med tiden, men vi venter jo på noe godt! :)

Har forløpig ikke veldig store plager når jeg skal sove, men sover dårlig pga mye bevegelse fra lillemor! Det er jo forsåvidt en god ting, men blir litt slitsomt... Har bekkenløsning, så det blir mye bytting av liggestilling i løpet av natten. Har foreløpig ikke merket leggkramper, men er ofte støl i leggene når jeg står opp, så har nok noe kramper i løpet av natten allikevel...

Mitt forrige sv.skap var for 13 år siden, så du kan si jeg har blitt noen år eldre siden sist... Hadde så og si ingen plager med de to første, men med denne attpåklatten har jeg i grunn hatt det meste! Mangler vel bare halsbrann...men den kommer vel ;)

Sliter med det samme, men er i 37 nå da, så ikke lenge igjen her. Men et råd har jeg mot leggkrampe, og det er å spise magnesium. Funker bra her. Men så fort jeg glemmer å ta en dag, våkner jeg av j* leggkramper. Voooondt :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...