Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To dagar til termin, og i går ettermiddagen begynte det å murre veldig i underlivet og korsryggen. Om kvelden tok det seg opp og hadde eg en periode med uregelmessige rier. Har kjent litt heile natta, men er mest murringar.

I dag tidlig var det mykje slim nedentil, med litt blod.

Så nå går eg rundt her og tripper og håper noko snart skal skje, at eg skal få meir vondt og at det ikkje er falsk alarm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter sjøl jeg... :P Har hatt de murringene som du nevner, og det slimet har kommet og gått i to uker nå... Jeg er Så klar for å få ut lille asså! :P

Skrevet

Fort gjort å bli utålodig.. Hadde bestemt meg for å ikkje bli utålmodig før eg var på overtid. Men etter to veker på sofaen med oppkast og migrene, så vart eg utålmodig likevel.. Kroppen min er sliten og eg vil møte prinsen, så nå syns eg han skal komme :)

Skrevet

Vi får satse på at denna hælja blir vår! ;)

Skrevet

Venter jeg også. Hadd maserier siden onsdag ettermiddag. Håper de snart tar seg opp så vi får treffe bitteliten i magen:-)

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Jeg venter også. Har hatt kraftige kynnere og mensmurringer i flere uker nå. Mange falske alarmer.....skikkelig kjedelig. Vi ha snuppa mi i armene nå! :-)

Skrevet

Her har murringane tatt seg opp utover dagen med uregelmessige rie. Har og kome meir blødning. Krysser fingrane for at det fortsetter slik, og ikkje er nok ein falsk alarm..

Skrevet

Vi har termin samme dag. Men her skjer det heller lite.. :/ sukk..

Skrevet

vår prins kom i ettermiddag :) og han var verdt å vente på!

Skrevet

vår prins kom i ettermiddag :) og han var verdt å vente på!

Gratulerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...