Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber i f.eks helsevesenet eller andre som går hele dagen på jobb? Er snart ferdig sykepleier og er i praksis på sykehuset, merker på ryggen min allerede at jeg har for dårlige sko.

Noen som har MBT og kan anbefale de? Er de små eller store i størrelsen? Tenker å bestille på nett.

Skrevet

Helt greie i str. Ble så støl i lårene og rompa de første dagene.

Er veldig fornøyd med mine :)

Skrevet

Jeg bruker mbt sko eller de sandalene, hadde familiebarnehage hjemme og har hardt gulv ( parkett) fikk så vondt i korsrygg, knær og under hælene.

Jeg er superfornøyd med dem selv da, og smertene forsvant.

Jeg tror de er normale i størrelsen altså, bruker 39 i dem, som i andre sko, men stikk innom en forrentning å prøve de før du kjøper de over nettet .

Skrevet

Jeg har brukt mye MBT sko:) Har vel hatt 6-7 par tror jeg...

Jeg har ikke en jobb med mye gåing, men har en kneskade som gjør at jeg får veldig vondt om jeg ikke har gode sko det jeg faktisk går. Det kan være å gå en tur, på kjøpesenter etc. Får jo fortsatt vondt med klarer å gå mye mer før smertene kommer ved bruk av MBT sko:) Har også god erfaring med Nike shox som et alternativ, men MBT er nok hakket bedre.

Har også et par MBT sandaler stående på jobben som jeg bruker der.

Normale i størrelsen, men anbefaler deg sterkt å pøve ut størrelse før du evnt. bestiller på nettet. Disse skoene går jo også i halvnr. Jeg varierer mellom 38 - 39 til vanlig. I MBT bruker jeg 38 2/3

Skrevet

Du burde gå i en butikk å prøve dem før du bestiller på nett, i akkurat disse skoene er det viktig at de passer perfekt så du ikke sklir frem og tilbake inne i dem ;)

Jeg er veldig fornøyd med mine, jeg står hele dagen på betonggulv.

Jeg har funnet ut at det som gir minst belastning er å bytte sko 2-3 ganger om dagen, og alle skoene må være gode.

Akkurat nå varier jeg mellom sandaler fra MBT, Reebok Easytone med luftputer i (veldig myke å gå på, godt dempet), og et par løpesko jeg kjøpte i sportsbutikken etter anbefaling når de så på tråkket mitt i slik test. Bena og ryggen er fornøyd med disse tre skoene så lenge jeg variere i løpet av dagen, skifter alltid sko i forbindelse med lunsj.

Husk at du må venne deg til MBT da, ikke ha de på en full arbeidsdag første gangen du bruker dem, det er bare anbefalt en liten time eller to første dagen også trappe opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...