Pesta Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hei! Tre torsdager på rad nå har vi blitt nødt til å hente junior i bhg pga feber. Som følge av dette MÅ han holdes hjemme fredag for en "feberfri" dag. I barnehagen i går va han slapp da jeg hentet ham, selvfølgelig pga feber, men de forteller at han spiser og har leika seg godt, og slik av det de andre dagene vi måtte hente ham også. Han er ikke syk, og med det mener jeg at han også hjemme spiser godt, ler, leker, løper rundt og aldri har feber påfølgende dag (som vi må bruke opp en egenmeldingsdag på). Er det da riktig at vi blir nektet å sende ungen i bhg dagen etter da? Når vi helt klart merker om morgenen at han er frisk og feberfri? Setter pris på synspunkter :-)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Regelen er 24 timer uten feber så da syns jeg dere skal holde den =) Skjønner jo godt det er kjedelig å bruke sykt-barn dager når ungen er tilsynelatende frisk, men hvis alle skal begynne å tøye strikken littegrann, så er det til slutt ikke noe vits å ha en 24 timers regel, og da blir det utrolig mye smitte.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Om barnet har feber hver uke, men som aldri bryter i ut i mer sykdom, så ville jeg tatt en tur til legen.. Kan være greit å sjekke opp i det, siden det skjer så ofte, men allikavel ikke blir mer syk.. Kan hende han rett å slett er utslitt, og kroppen reagerer da med feber. Er jo rart at han ikke er syk resten av helgen. :s Så lenge du ikke vet hvorfor feberen er der, så ville jeg holdt han hjemme. For hans egen del og.
Pesta Skrevet 21. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2012 Takk for svar :-) I reglene står det BØR holdes hjemme, ikke MÅ ;-) Vi har vært hos legen og får da beskjed om at "det ersikkert et virus" og blir sendt hjem. Håper han holder seg feberfri i neste uke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå