mer enn bare mor Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Jammen meg var det en liten gutt som ville ut! Kom til føden med til dels uregelmessige rier (vet av erfaring at det går kjapt når det først begynner) så var litt tidlig ute. Dessverre fikk hun kun inn en fingertupp, men pga tidligere rask fødsel og lang reiseveg fikk vi være der. Jammen godt, for riene kom fort! Etter ca 3 timer ble det så ille at jeg fikk ligge i badekar mens jeg angret på at jeg var begitt meg ut på dette en gang til Neste gang hun sjekket hadde jeg 7 cm, så da tok hun vannet! Etter det fikk jeg karret meg på do før jeg ankom sengen igjen og sa jeg måtte presse. Og jammen meg var det full åpning! Gutten kom ut mens jeg sto på kne over sengen (godt å få hjelp av tyngdekraften!) og det hele tok i underkant av 20 min.. Tror det var 2 eller 3 rier! Kjente ikke når de siste riene begynte (utmattet!), men jordmor hjalp litt sying ble det, men mest overfladisk! Og navlestrengen var rundt halsen- men alt fint! Fra null åpning da vi ankom sykehuset til gutten var ute tok det altså 4,5 time! Nå har jeg adrenalinkick, og har nesten ikke sovet i natt - for jeg har jo nok en nydelig gutt ved siden av meg! Lykke til dere andre!!
BABY-JENTE Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Åh, herregud!!! :-) Det var bra du kom deg til føden, da ja!!! Jeg fødte pÅ 5,5 timer forgje gang og kommer nok ogsÅ til Å dra pÅ føden før riene blir vonde og regelmessige. Skjønner at du ikke har sovet noe Gratulerer sÅ mye!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Gratulerer så masse Så bra du slapp å bli lurt! Skjønner godt du har adrenalinkick nå ja Kos dere masse!!!!! Hvor var du i forhold til termin?
*Sammy* Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Gratulerer så masse Her kom lille Turbo Trym i turbofart på mandag. Min fødsel varte i 2 timer fra første rie til han var ute, gikk veldig fort Kos deg med baby du også
Scarlette Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Gratulerer så mye.. Husker det godt selv, under fødselen ville jeg bare sove, sliten og utmattet, men når han var kommet og jeg kunne sove var det helt umulig;)
LínnAnonym Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Hehe... Herlig, kos deg masse! Gratulerer til hele familien!
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 heldige du Kjenner eg ble litt misunnelig nå ja. Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha flere falske alarmer, så nå må hun bare komme Gratulerer så mye. Kommer etter i løpet av helgen forhåpentligvis:) Kos deg med det nye familiemedlemmet ditt:)
LínnAnonym Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 heldige du Kjenner eg ble litt misunnelig nå ja. Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha flere falske alarmer, så nå må hun bare komme Gratulerer så mye. Kommer etter i løpet av helgen forhåpentligvis:) Kos deg med det nye familiemedlemmet ditt:) Misunnelig? CHECK!! Jeg og vil!
mer enn bare mor Skrevet 20. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. april 2012 Han kom 5 dager før termin og dagen før hadde jeg ingen anelse men har hatt mye kynnere og noen runder med maserier de siste dagene så det var vel noe på gang
mer enn bare mor Skrevet 20. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2012 Og tusen takk, dere!! Gled dere til deg er deres tur!! Vi koser oss og håper på å få til ammingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå