Alvepia *happy mum* Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 I nesten en time nå har jeg ligget med mage vondt, tror nok mest på at det er kynnere, men fader hvor vondt.... pia i magen har vært meget aktiv denne timen også men har roet seg nå. Smertene kommer å går ganske hyppig. Er det noe jeg burde reagere på? Evt kontakte føden? Er ikke lenger enn 28+1
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Vanskelig å si hva du opplevde, men jeg hadde noe sinnsykt med kramper i magen i går ettermiddag/kveld. Var grusomt... Kom og gikk, og jeg begynte å lure om det kunne være maserier.. SIst fødsel kjente jeg ikke smerter i magen, kun i ryggen, så føler jeg ikke vet hvordan rier i magen kjennes... Men da jeg hadde hatt myyye vondt i en time+ måtte jeg på do, og litt etter det ga det seg. Så for min del så det ut som det sikkert bare var luft/fordøyelsesbesvær... Smertene satt øverst i magen for det meste, men magen var skikkelig stram i tillegg. Lykke til, og håper det går raskt over på deg også
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2012 Da sitter vi på sykehuset på føden, undersøkelser viser at alt er bra med hun i magen, men mor hadde derimot masse utslag på urin og uvi. Så nå venter vi på siste lege som skal komme med medisiner og papirene mine før vi reiser hjem. Men de ville ha meg til overvåkning en stund pga kraftige smerter.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Oj, jøss det var så pass ja.... Da må du ha riktig god bedring! Godt du fikk det sjekket!
Kaktus_86 Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Godt du fikk sjekket det opp! Får håpe medisinene virker raskt så du slipper mer smerter. Masse god bedring
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2012 Takk takk alle sammen. Nå er vi endelig på tur hjem, å skal ikke nekte for at man er trøtt etter å ha vært våken siden kl 4 i natt men er vel øvelse til Ho kommer ut
Håpefull38 Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Huff, det hørtes ikke godt ut! Håper det blir bedre nå når du har fått medisiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå