Gå til innhold

Da har Trym kommet til verden <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vannavgang forrige fredag, men ingen rier, ble jeg innlagt for igangsetting på søndag. Begynte klokka 8.30 med cytotec og fortsatte hele dagen hver fjerde time uten noe oppstart av rier. Så ble det pause på natta , for så igjennom samme prosedyre på mandag. Fortsatt ingen rier... frustrert... Jordmora kjente ny vannblære, og ble enig med legen om å ta vannet og samtidig presse baby ned, slik at hodet festa seg i bekkenet. Hadde så masse vann i magen og livmora ikke klarte å trekke seg sammen på egenhånd..

Vannet ble tatt 20.15 og 20.30 kom første ri . Klokka 22.42 så min nydelige sønn dagens lys.. Fødselen gikk veldig fort og var intens, jeg fødte kun med lystgass - vant ikke annet. Det var intenst mens det sto på, men var i superform etterpå , nesten ingen blødning og ingen rifter . En pressrie for å få han ned i bekkenet og en pressrie for å presse han ut . En kjapp og grei fødsel med andre ord.

Lykke til til dere som skal i ilden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg med prinsen! :)

Skrevet

Gratulerer med lille Trym :)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Så godt det må være å være ferdig, og ha sitt lille gull hos seg :) GLEDER MEG :)

Nyt tiden!!!!!!!

Skrevet

gratulerer! gleder meg jeg med, selv om det enda er 8 uker til termin ;-)

Skrevet

Gratulerer med gutten :)

Skrevet

Grattis :) God å høre fødselen gikk bra. Jeg begynner seriøst å grue meg nå..... og da hjelper det litt å lese at det går fint for andre :) Kos deg masse med lillegull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...