Gå til innhold

Nå går de for langt..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Angående det innlegget om "muslimisering" ene skriver at hun ønsker Brevik hadde drept en hel gjeng med muslimer, istedenfor norske. Er dette akseptabelt å skrive? Hvilke side det står på husker jeg ikke, men nå synes jeg dere må ta å gjøre noe med denne jævla muslim hetsingen her på forumet. Er nok muslimer her inne og kan ikke tenke meg det er Å kjekt å lese at folk ønsker deg dø, osv..

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143929063-bryr-du-deg-noe-om-at-norge-gradevis-blir-muslimisert/page__st__140__p__144169262#entry144169262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær så snill å slette hele tråden, det hører ikke hjemme på et mammaforum å hetse andre på den måten!

Synd at alle gjemmer seg bak anonym bruker, burde ikke vært lov. Man burde kunne utestenge folk som kommer med slike kommentarer, eller faktisk melde dem til politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slette tråden synes jeg er dumt, å kvele diskusjonen fører ikke til noe godt. At meningene ikke hører til på et slikt forum er forsåvidt riktig, de hører ingen sted hjemme som farmor ville sagt. Men de må frem i lyset og bli motsagt, samfunnet er ikke tjent med å jage tullingene inn på egne fora der de kan sitte og være enig med hverandre hele tiden...

Men litt moderering av tråden er nok på sin plass, flere går over grensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde kunne utestenge folk som kommer med slike kommentarer, eller faktisk melde dem til politiet.

Det var å slå et slag for ytringsfriheten gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Takk for innspill.

Jeg har nå fjernet debatten, fordi den gikk langt over grensen hva rasisme angår.

Det vil vi ikke ha her på Barn i magen og Din baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Man burde kunne utestenge folk som kommer med slike kommentarer, eller faktisk melde dem til politiet.

Det var å slå et slag for ytringsfriheten gitt. ;)

Og dermed sagt at det er ok? Man kan jo faktisk straffes for rasisme (http://no.wikipedia.org/wiki/Rasismeparagrafen)! Enig i at alle skal få uttale seg, men synes ikke man skal akseptere hva som helst. Skal man uttale seg kan man i hvert fall signere med navnet sitt fremfor å kalle seg anonym bruker.

Takk for at du har slettet debatten, elin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at tråden ble slettet. Skremmer meg at det sitter vanlige mennesker, mødre med barn og familie i funksjonelt liv å ytrer slike ekstreme meninger om muslimer. Jeg ble faktisk så lei meg av det jeg leste anngående muslimer at jeg klappet sammen PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...