Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 10 år mrd prøving ble vi for 8 måneder siden foreldre til verdens skjønneste lille prins etter det 4. Ivf forsøket! har hørt mange har blitt gravide rett etterpå igjen av se sjøl, så gikk på p- piller 2 måneder. Rakk og ha to menstrasjoner, og nå viser det seg att vår lille hjerteknuser skal bli storebror i slutten av november- desember. Det kom som ett sjokk, men ett gledelig sjokk selvfølgelig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Gratulerer. (Har du Foreldre og barn? De har en artikkel om så tette søsken i bladet som kom i posten denne uka. )

Skrevet

Ja, det har jeg men har ikke fått lest det ennå:) takk for tipset:)

Skrevet (endret)

Gratulerer! Jeg har selv vært i samme situasjon. Første ble til ved IVF etter flere års prøving uten en eneste positiv graviditetstest. Nr. 2 kom plutselig helt av seg selv mens jeg ennå ammet førstemann.

Nr. 3 her brukte vi "normal" tid på. 8 pp tok det. Livets veier er uransakelige :)

Endret av Gullblomst
Skrevet

Grtulerer så mye!! Har selv en ivf fra 2007, den andre ivf kom i 2011 og venter nå siste minsten, også ivf, som kommer november 2012. De må bare komme tette - bare de kommer!!! :) :) :)

Har ikke helt gått opp for meg at jeg skal få bli 3-barnsmamma til 3 ivf barn....heldige, heldige meg :)

Kose deg og lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...