MammaBrum Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Nederst i korsryggen og i lysken, med mulige strålinger oppover og / eller nedover. Masse om dette på bekkenforum
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Off, jeg fikk bekkenløsning i forrige svangerskap ganske tidelig! rundt uke 12-16. Nå er jeg 7 uker og har fått bekkenløsning allerede. Helt grusomt:(
MammaBrum Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 13 i forrige graviditet jeg Forsvant nesten etter fødsel, kom tilbake med mensen - og selvfølgelig med en gang jeg ble gravid igjen. HVILE!!!! Ta pauser. Eneste som hjelper. Og så kan man jo Prøve all verdens behandlinger, selv foretrekker jeg varmtvannstrening fordi det monster smertene - i hvert fall så lenge jeg er i bassenget.
Amedillo Skrevet 20. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2012 Off, lurer på om det er det jeg har antydninger til. Kjenner mye vondt i korsryggen. Men vet ikke om det er det eller muskulært. Sliter med vonde musklær til vanlig, men er nok hakke værre nå.
Puppemamma Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Hvor sitter smertene for bekkenløsning? Huff.. jeg sleit med bekkenløsning forrige gang fra tidlig i svangerskapet. Mitt beste tips : TA det med ro! og sykmeld deg istedefor å ofre deg for jobben. det blir bare værre og værre.
lillebie på`n igjen Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Jeg fikk bekkenløsning uke 6 i forrige svangerskap , klarte ikke gå siste tiden og ble satt i gang pga at jeg ble helt invalidisert . Jeg jobbet og pushet meg alt for mye... Gutten min er snart 2,5 og jeg ble ikke helt bra igjen etterpå...nå er jeg 10+4 og klarer bare gå turer på maks 15 min før det stopper opp pga ny bekkenløsning .,..bruker krykker innimellom:( er sykemeldt pga kvalme men må nok være helt eller delvis sykemeldt pga bekkenet fremover så jeg ikke ødelegger meg helt, det kommer et liv etter fødsel også!
Amedillo Skrevet 20. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2012 Off, føler med dere. Skal til legen på mandag, så får høre litt da om hva hun sier. Må lytte til kroppen også Takk for gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå