Gå til innhold

Skal bli godt med en liten pause :)

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle si dette, for jeg har alltid vært sånn at det meste skulle helst skjedd i går :P Og jeg gir aldri opp, ihvertfall ikke bareønsket! Barn skal vi få, på den ene eller andre måten. Det er min motivasjon. Men nå er kroppen sliten etter snart 5 IVF/ICSI på under 1 år... Kanskje det ikke er så dumt med en stund hvor jeg og samboeren kan gjøre litt andre ting enn kun hormoner, smertefulle uttakk og overstimulering? Er jo viktig å pleie forholdet litt også tenker jeg... Må innrømme jeg ikke har vært flink til det, bare sytt og klaget mye de siste månedene til både samboer, familie og venner. Stakkars samboeren, som sier han savner den blide jenten sin, hvor er hun blitt av? Jo hun forvant sammen med hormoner og mange skuffelser gang på gang... Men nå, Nå skal jeg ta pause... JEG LOVER, nå skal kroppen få ro etter dette forsøket :)

Vil egentlig bare si at jeg synes alle dere her inne er tøffe og sterke damer :D Alt vi må gjennomgå for å oppnå det mange nesten tar som enn selvfølge i dag! Stå på jenter!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143929364-skal-bli-godt-med-en-liten-pause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pause er bok ikke så dumt! Vi kommer til å ta det bår vi blir ferdig me offentlige forsøk, detter er IKKE lett for et forhold, har merka det i det siste her... Så om det ikke blir baby før sommern bruker vi noe av pengene satt av til private forsøk på ferie, faktisk!! :D

Takk for lykkeønskningene Silja 1981 :)

Ele : Er ikke dumt å ta seg en god ferie i sommer, det har vi tenkt til også :D Går gjerne litt utover økonomien, men jeg synes det er verdt det for forholdet vårt kommer først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...