Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Vi venter nr 4 i november, og gleder oss masse. Men mannen synes samtidig at det er litt flaut... det blir " de med alle ungene".. er han redd for. :-) Han trenger nok litt tid på og venne seg til tanken. Barnet er godt planlagt og ønsket fra begge to, så det er ikke det... Kjenner dere mange som har fire barn?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Heisann, og gratulerer med nummer 4 på vei! Her venter vi nummer 6, og føler også litt på å bli sett på som " de med alle barna", men det er jo egentlig bare kos:-) Har en venninne som har 5 barn, ellers vet jeg av et par stykker til som har 4 eller 5, men det er ikke mange. 3 barn ser derimot ut til å ha blitt ganske vanlig:-) Lykke til!
Gullunger Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Vi venter nr.4 i juni. Jeg har alltid ønsket meg fire barn, og er kjempestolt!!! Kjenner flere familier med både fire og fem barn. Det er da ikke flaut, heller kjempeflott!!! Kos dere!
Netti*** Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Jeg venter nr. 4 i august (Sniker meg inn fra 2. trimester). Jeg tenker veldig på at jeg blir hun med flokken med barna Da jeg alltid bruker å ha et par ekstra med og allerede er hun med alle barna. Men blir kos det. Gleder meg veldig. Godt planlagt her også. Men blir siste, ellers må jeg bytte mann og det kommer ikke på tale ))
vaggle Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 )) nr 4 på vei her også i november gleder med veldig!!! nr 2og 3 er veldig tette ( født i samme mnd med 1 år mellom) så den tiden da de var små gikk så fort han kommer seg nok over de tankene etterhvert vært inne på de jeg også men hvem har vel noe med hva jeg velger !!! ønsket meg mange barn selv en bror og ønsket meg fler søsken hele livet det hadde jeg vist ikke noe bestemmelses rett på ) så da får jeg lage meg stor familie selv ))))
Nordlandnøtta Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Jeg venter nr 5.... Det er vel bare å stålsette seg når nyheten slippes. Regner med det skal bli snakking, men det er vårt valg at vi velger å få et barn til. Har samme far til alle sammen. Lykke til med nr 4
jordmorstudenten Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Vi venter også barn nr. 4. Det er også planlagt. Venter en del hevede øyebryn. Tror nok det er mange som vil bli svært overrasket.
katrine78 Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 vi venter nr 4 og jeg har ingen problemer med det alle er planlagt og alle er kjært velkommen
Mars78 Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 Vi også venter nr 4 i oktober.Ikke planlagt,så jeg kan ikke si at vi er veldig glade for tiden da.Ble gravid med prevensjon og abort har det aldri vært snakk om.Prøver bare å venne meg til tanken at jeg faktisk har en liten en i magen...
Zeke Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Vi venter nr 4 , han var ikke planlagt. Pga min helse så valgte vi og stoppe på 3 , men nøyaktig 1 år etter at mannen steriliserte seg så var jeg jammen gravid igjen ( ikke vært utro nei) Etter en stund så blei vi veldig glad for det, og vi gleder oss masse til denne gutten kommer, han er hjertelig velkommen, Vet det er en del snakk på bygda men det dritter jeg i. Har samme mann til alle fire Og alle er like elsket:)
4.barn Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Vi venter også nr.4. Vel planlagt og velkommen! Vi har tre jenter fra før så dette blir spennende:) En etterlengtet attpåklatt, satt etter 1års prøving og en SA:( Hva andre sier og mener det driter vi i. Har en venninne som har fire, ellers to eller tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå