Gå til innhold

Handle inn til babyen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere begynt å handle inn til babyen deres? Klør i fingrene etter å handle inn et eller annet nøytralt (vet jo ikke om det blir gutt eller jente ennå)

Bare en liten sparkebukse hadde vært gøy å ha i skapet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei jente på 4 år, så her er det mye fra før, men det hindrer meg ikke i å kjøpe noe mer innimellom!

De første klærne jeg kjøpte var vel i 1994 tror jeg, sånn omtrent

14 år før hun kom til verden :-D

Skrevet

Hehe ok det hørtes bra ut ;) Det er aldri for tidlig å starte skjønner jeg ;)

Skrevet

Har strikket sokker og lue:-) strikker i forskjellige farger, det som er i feil farger kan jo gis bort :-)

Skrevet

Ja det har jeg også :) Strikket røde ullsokker til jul for det kan både gutter og jenter ha. Har termin i november så da blir det en hyggelig julaften med røde julesokker i år ;)

Skrevet

Jeg har heller ikke klart å vente! Har termin i begynnelsen av desember og i dag fikk jeg sparkebukse, pysj, lue og strømpebukse i posten fra Nøstebarn. Det var så lite og nusselig!;D Og i fargen natur selvfølgelig, så en liten gutt eller jente blir fin, god og varm når han/hun ankommer;D <3

Skrevet

Så koselig da ;) Tror jeg må ut å shoppe litt snart ;)

Skrevet

Ja, det er jo så mye fint.. Men tror jeg skal vente til etter ul nå, blit mye hvitt når man ikke vet kjønnet! :P Når har du termin?=)

Skrevet

Ja, det er jo så mye fint.. Men tror jeg skal vente til etter ul nå, blit mye hvitt når man ikke vet kjønnet! :P Når har du termin?=)

Jeg har termin ifølge meg selv 13 november, men legen mener det er 14 november ;)

Skrevet

Jeg kjøpte inn nøytralt forrige gang - og det var greit nok det. men ikke så morsomt å bare ha hvitt eller beige den første mnd ;) men så får man jo mye klær også da!

Denne gangen venter jeg nok en liten stund med innkjøp osv, tror jeg tar alt litt mer med ro denne gangen ;)

Skrevet

Jeg har tenkt å vente til 2 tri...

Skrevet

vi har vært å handlet litt småtteri, men det var mest fordi vi var på Disney - butikken, og da passet det godt å handle inn litt.

Kjøpt en spilledåse - bamse, en liten bamse vi skal ha med på sykehuset, en body, og et par vaskekluter.

Skrevet

Kan ikke begge kjønn bruke gult,brunt og grønt? Eller er jeg helt ute å kjører da? ;) hehe

Skrevet

Gult, brunt og grønt funker fint for begge kjønn. Samt rødt, orange, og sikkert andre farger som står stille for meg nå, hehe. Vet ikke om det blir så mye handling fra min side før ordinær UL, siden vi har masse gutteklær etter førstemann. Om det blir jente derimot, så blir det nok litt handling tenker jeg. Vi har ikke mye klær i nøytrale farger, så om det blir jente må hun nok ta til takke med å ha på seg litt blått ;) Hele garderoben blir ikke fornyet!

Skrevet

Så mange som skal handle så tidlig. Forrige gang la vi ned totalforbud mot å handle noe som helst før 2. trim. Det er jo bare to år siden, at mye blir nok brukt på nytt her i huset, uansett kjønn. Sist var vi i London uka etter ordinær ul, og kjøpte der en bamse som første ting. I år reiser vi tidligere, så det blir nok unntaket fra at vi venter til 2. trim.

Skrevet

Nå er det bare en uke igjen for meg til 2 trimester og siden vi ikke har barn fra før så begynte jeg i dag ;) Det ble noen hvite, grønne og gule bodyer og en søt nattpysj. Alt i størrelse 50 og 54. Gleder meg til å få det i posten ;)

Skrevet

Siden det blir et novemberbarn, har jeg planer om å strikke mye, så jeg har begynt så smått med det. Har ikke planer om å kjøpe noe i nærmeste fremtid.

Skrevet

Har myyye klær fra første :-) visste ikke hva vi fikk, så er en del nøytralt. Men hun var jo født på sommeren, så må ha mye nytt likevel :-)

Skrevet

Klarer ikke helt forstå at vi skal ha barn,jeg.så jeg føler ikke behov for å handle egentlig..men en venninne spurte om vi ville kjøpe bilsete til en billig penge,så jeg tror vi slår til på den..

Skrevet

Var på loftet og fant frem mitt eget tøy fra jeg var baby ;) Jeg vasket det og puttet det i tørketrommelen så nå lukter det godt og er veldig mykt ;)

10 rosa sparkebukser ligger klare i skuffen min nå.........men blir det gutt så får jeg bare legge det på loftet igjen hehe ;) Evt. ha noen i reserve hvis alt blir gulpet på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...