Gå til innhold

Hemoroider!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*flaut* Jeg har fått en hemoroide, og det gjør litt vondt.. den er på utsiden.. Antagelig så har jeg hatt den en stund, men nå er den blitt litt stor og plagsom.. har lest litt om det og ser ut som salver o.l. ikke fjerner den, bare lindrer..

Er det noen som har hatt det her??? HJEEELP! HVA SKAL JEG GJøRE??

Kan jeg bli kvitt denne dritten på egenhånd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det etter fødselen.. fikk "stikkpiller" på apoteket. Husker ikke om jeg hadde resept (tror kanskje det)

Skrevet

måtte til legen å få lettet trykket.....er borte nå, nå forebygger jeg med å spise oppbløtte linfrø i yogurt eller med saft....

Skrevet

Men dere ble kvitt det uten noen videre sermoni? bare salve eller stikkpille?

Skrevet

Hva het det du brukte??? må skaffe meg det altså.. :)

Skrevet

Det husker jeg ikke.. Er ett år siden nå.. Nesten sikker på jeg

fikk det på resept. Så hør med legen din:)

Skrevet

Alcos anal både som stikkpiller og salve, reseptfritt.

Smør og bruk og forebygg via kost.

Hilsen en med lang smerterfull hemorideerfaring ;)

Skrevet

Hei!

Vet godt hvordan du har det. Er ikke noe gøy det der. Har hatt det etter alle tre fødslene mine. Fikk helt sjokk første gangen, gikk til legen da. Fikk salve og stikkpiller Scheriproct, usikker på om den er reseptfri. Etter andre og tredje fødsel ringte jeg legen min tidligere for at det ikke skulle gå så langt at jeg fikk store problemer.

Minste er tre uker nå å jeg plages litt akkurat nå, men vet at det heldigvis går over med behandlig!

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Vet godt hvordan du har det. Er ikke noe gøy det der. Har hatt det etter alle tre fødslene mine. Fikk helt sjokk første gangen, gikk til legen da. Fikk salve og stikkpiller Scheriproct, usikker på om den er reseptfri. Etter andre og tredje fødsel ringte jeg legen min tidligere for at det ikke skulle gå så langt at jeg fikk store problemer.

Minste er tre uker nå å jeg plages litt akkurat nå, men vet at det heldigvis går over med behandlig!

Lykke til!

Scheriproct er ikke anbefalt for gravide, mener det står i pakkingsvedlegget, apoteket anbefalte Alcos anal til meg:) men det er en kjedlig plage når alt annet er bra så blir en hemmet for godt er det ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...