Mamma♥09♥12♥ Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Noen som vet hva dette er? knekkelydet fra magen. jeg har spurt 2 JM men ingen av dem er sikre på hva det er.. Kanskje barnet beveger seg? å ja det knekker når barnet beveger seg. men hvorfor? er det leddene? Noen andre som har det? har dette hver dag. Første gang trodde jeg det var vannet som gikk hehe.. Litt merkelig.
Vogndilla Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Hvis du googler dette vil du se at det er veldig mange som har lurt på dette opp igjennom men som ikke har fått noe svar fra hverken lege eller jordmor. Har selv hatt denne lyden fra magen regelmessig med alle mine tre, men de to eldste har vært helt normale ved fødsel. Så det kan jo ikke være noe farlig, trøster meg med det for synes den lyden er litt ekkel
ilpil Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Jeg knekker også, tenkte det var fordi bekkenet er løst nå...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Jeg har også de knekkelydene fra tid til annen. Hadde det med nr 1 også.. Jeg tror ikke det har med bekkenet å gjøre, da jeg kan høre det helt øverst i magen også.. Jeg tror det må være et eller annet med fosteret. At den "knekker" i et ledd eller noe...
LínnAnonym Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Jeg også har disse lydene, og jeg tipper at det er ledd som knepper jeg... Det kommer som oftest i forbindelse med at den lille beveger seg, så jeg for min del er 100% på at det er knepping i ledd. Prøv å strekk deg selv, så knepper det nok litt i deg og!
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 19. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2012 Ja får disse øverst i magen jeg også.. så er nok beina hennes som knekker.. det knekker i mine ankler også.. Men det gjorde det ikke sist sv.skap. Men fikk sjokk første gang jeg hørte det hehe..
Tigerpote Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Slik var det i forrige svangerskap hos meg Ikke denne gangen. Jm jeg hadde sist sa at det hadde med hinnene rundt babyen som forflyttet seg å gjøre, men jeg tror nå at det var leddene til jenta som knapp. Når jeg løfter henne opp, knekker det ofte i ryggen hennes Jeg har også slike kneppe-ledd. Kanskje gutten i magen ikke har det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå