Swana Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 ...hva slags ost bruker dere? Hva er godt? ;-) Og akkurat hvordan forbereder dere det...? På forhånd tusen, tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Jeg har to alternativer. Det ene er pesto. Fyller inn fileten, surrer en skive bacon rundt og steker i ovenen i ildfast form. Den andre er blanding av hakket mozarella og revet parmesanost. Stekes også i ovnen med en baconskive rundt. Den er kjempegod!
multitasking Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Det er noe vi er veldig glad i. Kylling med ost inni. Du kan i grunn bruke den osten du selv liker. Vi bruker oftest mozarella (husk å stappe godt så det blir den del inni.) Er og veldig digg med brie, krydderostene til tine, vanlig hvitost og ellers alle typer oster som tåler å bli smeltet. Veldig godt å legge noen blader med basilikum i med mozarella. Nydelig!
Mamma i lykkerus Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Brie er VELDIG GODT! Surr med bacon og hyssing, og hiv inn litt urter i tillegg! Nam!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Jeg pleier å bruke enten en tine krydderost eller en philadelfiaost og så blander jeg hvitløk og basilikum i osten før jeg fyller inni så mye som mulig og har skinke rundt. Tipper det er godt med bacon også, men jeg er ikke så glad i det, derfor bruker jeg skinke i stedet for.
skorpionfruen Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Når ongene skal spise lager jeg en blanding med baconost (eller skinkeost) så hakker norwegia og blander i så det ikke skal bli så flytende. Litt hvitløk, hakker litt skinke ( det e veldig godt) salt og pepper og 2 ss rømme. Ongene elsker det.
81-Mamma<3<3 Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Mmmmmm dette vil jeg og prøve! Men hvordan steker dere de?
Lemonia Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Jeg laget noe kjempegodt her om dagen. Skar ut en lomme i kyllingfileten og fylte med Philadelphia kremost med urter og hvitløk. Så tok jeg noen skiver (uten skorpe) loff som jeg kjørte til smuler i hurtigmikser, sammen med salt, pepper, et par hvitløksfedd, persille og gressløk. Gned kyllingfiletene inn med litt olje og vendte dem i smulemiksen (klappet det godt fast på filetene): De ble lagt på stekebrett og stekt ved 200 grader i 35-40 minutter. Smakte nydelig.
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Leste et tips om brie, og prøvde det. Jækk! Og det er få ting jeg ikke liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå