Gå til innhold

hei bellasnella:),kan du se hit litt?

Anbefalte innlegg

Spår du litt nå?:)

Jeg skal sette inn to egg i morgen og er spent på om det blir barn denne gangen. Har hatt flere forsøk og er selvfølgelig veldig klar for at det skal klaffe nå;)

Fødselsdato 030775

På forhånd tusen takk, og gratulere med spiren:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143929151-hei-bellasnellakan-du-se-hit-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håpet veldig på at det klaffer for dere denne gangen!! Jeg merker at jeg til stadighet tar feil på IVF damene. Tror det henger sammen med alle de hormoner dere får under behandling, de store forventningene ved forsøkene og at dette er å hjelpe naturen litt! Jeg føler dog barn deres vei og tenker derfor at det vil klaffe for dere. Men tør ikke spå om det blir nå eller senere. Når det er sagt så føler jeg ikke noe negativt ved dette forsøket! Masse lykke til, prøv å hold deg positiv. Det smitter over på kroppen!!!

hei på deg:)

Tusen tusen takk for svar:)! Jeg krysser alt jeg har her og prøver å holde meg positiv.....hehe...ikke akkurat lett når man har hatt så mange nedturer. Jeg føler meg litt sånn nøytral og prøver å ikke la følelser ta overhånd;)......

Jeg har hatt en litt annen stimulering denne gangen, så håper at det gjør utslaget:)

tusen takk for at du så på meg;), jeg gir tilbakemelding om 14 dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...