Gå til innhold

Takker for meg.:( *hulk*

Anbefalte innlegg

Gjest Min1.baby

Det gikk derverre ikke denne gangen. Var første gang for meg. Ble spontan abort tirsdagskveld (17/4-12). :(:(:(:(:(

Selv om dette har skjedd,så kan vi ikke gi opp. Dette setter ikke en stopper,selv om dette er utrolig tungt å trist. Er veldig emosjonell nå.

Men om en stund skal vi nok prøve igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143929142-takker-for-meg-hulk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, kjære deg! Jeg gråter med deg! dette er ikke lett.. mista i sept i fjord og veit hva du går igjennom nå, samtidig som jeg ikke kan sette meg inn i det. for alle opplever sorgen og smerten forskjellig..

Håper de på skt. olavs er like snille og forståelsesfulle overfor deg som de var for meg.

Ta deg den tid du trenger, og ikke hast med at prøve på nytt.. men gjør det når det føles riktig for dere.

Stor klem til deg <3

Gjest Min1.baby

uff, kjære deg! Jeg gråter med deg! dette er ikke lett.. mista i sept i fjord og veit hva du går igjennom nå, samtidig som jeg ikke kan sette meg inn i det. for alle opplever sorgen og smerten forskjellig..

Håper de på skt. olavs er like snille og forståelsesfulle overfor deg som de var for meg.

Ta deg den tid du trenger, og ikke hast med at prøve på nytt.. men gjør det når det føles riktig for dere.

Stor klem til deg <3

Ja,de på st.olavs var sååå snille og trivelige mot meg..veldig behjelpelige.:)

Annonse

Gjest Min1.baby

åå, det var leit å høre :(

ikke gi opp, men gi deg selv rom for å være lei deg også. Det var jo ikke sånn det skulle gå :(

Stor varm klem til deg!

Takk for den. Var ikke med i planen nei,men vi gir absolutt ikke opp..Et lite set-back,men absolutt ingen stopper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...