Gå til innhold

hvor store når man begynner sove i vogna ute?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstemann begynte å sove ute rett etter fødselen. Trillet jo mye på tur, så det var bare å la vogna stå ute når vi kom hjem og ungen fortsatt sov. Nestemann sov ikke ute like mye fra fødselen av pga snøvær og at han ble veldig forkjøla da han var et par uker gammel, men så snart han ble frisk ble det utesoving på ham også.

Skrevet

Her begynte Lillemor å sove ute i vogna da hun var ca 3 mnd. Grunnen til at hun ikke begynte med det før er at hun ikke likte å ligge i vogna før det.

Skrevet

Vår frøken sov ute i vogna fra hun var ca 2uker gammel. Hun sover mye bedre ute i frisk luft også har vi jo vært veldig heldig at det har vært så mye fint vær og mildt ute siden hun ble født (2mnd nå)

Skrevet

Her har de begynt med det innen de var 14 dager. Satte de utenfor når vi hadde gått tur.

Skrevet

Samme som anonym. Begynte å sette han ute i vogna etter vi hadde trillet tur og av og til ellers. Fra 3-4 uker av.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

6-7 dager var ungene her.

Skrevet

Første trilletur var når lille prinsen var 1 uke gammel og han sov ute fint etter det. :)

Skrevet

Jeg måtte ut på tur med engang. Lille mann ville ikke sove i senga si. Så her måtte jeg ut på lange turer hver dag. Bra for meg som raste ned i vekt:0) men som nå har blitt en litt for "glad i å bake mamma" og koser meg med kaffe og kaker, går man fort opp igjen.

Han begynte vel å sove inne i senga når han var 4-5 mnd, husker ikke helt.

Nå er vi på det stadiet der han ikke vil sove i senga si igjen, bare snur seg med engang. Så da blir det i bagen sin på verandaen (har byttet til sportsvogn). Dette gjelder selvsagt dagsoving.

Skrevet

Gikk tur fra dag 2 (fint/varmt vær), men satte ikke vogna ute alene med en gang.

Skrevet

Min var 3 mnd, men det var fordi han var født i november 2010 og det var 15-23 minusgrader i 3-4 måneder....

Skrevet

Rett etter vi kom hjem fra sykehuset. Han var da 7 dager gammel.

Sover mye bedre og lengre ute i frisk luft.

+ at jeg ville skille mellom dagsoving og natta så han sover aldri i senga si på dagen.

Skrevet

Vi gikk tur med småen da han var 5 dager gammel og da sov han i vogna. Ellers har vi hatt ham sovende i vogga inne dersom vi er inne og i vogna dersom vi er på tur. Han sover sjelden mer enn 30-40 minutter uansett hvor han sover så gidder ikke å styre med å flytte vogna rundt i hagen for at han skal sove ute når han ikke sover noe lenger, blir bare mer pes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...