mer enn bare mor Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 (ja, jeg vet jeg er aktiv her om dagen, men jeg er i ventemodus!! ) våknet kl 5 i natt med små rier hvert 6.min og skikkelig vondt i ryggen.. hadde et slikt døgn for noen dager siden, men da hadde jeg ikke så vondt som nå. Prøvde å sove videre - men klarte ikke sovne mellom, så stod til slutt opp og tok en varm dusj.. den hjalp, og smertene var ikke så store lenger... nå har jeg tidvis kynnere, men ikke så smertefulle, så det gikk vel over denne gangen også man er rar når man våkner med "jippi, jeg har smerter".. hehe. synd det ikke varte
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Føler med deg! Går også å venter, har hatt timer med maserier flere ganger. prøver å trøste meg med at jeg har termin på søndag, så det er uansett ikke lenge til lillesøster melder sin ankomst:) Men det sliter fryktelig med disse falske alarmene..... Prøver å snu tankene mine til at dette er siste gang jeg er gravid og at jeg må kose meg de siste dagene heller, men det er ikke lett Satser på at vi snart er ferdige Lykke til
mer enn bare mor Skrevet 19. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2012 Ønsker deg lykke til også! Nå har jeg (heldigvis) fått tilbake litt rier, så de kommer må hvert 10.min når jeg bare ligger i ro, og jeg kjenner det i rygg og mage.. Kjente det i ryggen sist så nå får jeg nesten litt forhåpninger.. Prøver å tenke at det sikkert bare er modningsrier, uansett så nærmer det seg jo som du sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå