Gå til innhold

Kortvarig glede... Blør igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoppet inn her i gledesrus idag tidlig, men begynte å blø igjen.

Det er rosa/brunt.

Kan det ha sammenheng med tunge løft? Har ligament smerter også. Kanskje livmor vokser og kan gi blødninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje morkaken ligger for nærme åpningen.Det skjedde meg og når livmoren vokste,at jeg blødde pga av det .Ga seg rundt uke 13-14.Gikk til priv gyn først som mente jeg hadde lettblødende slimhinner,men da jeg var på gu på sykehuset så han dette med morkaken.Jeg blødde også køumper og rødt blod i uke 5 og brunt 2 uker deretter.Er 20+3 idag:)Lykke til!

Skrevet

Kjekt med solskinnhistorier!!

Tusen takk :)

Gjest mangebarnsmamma
Skrevet

Jeg har også opplevd det med morkaken. Det var i mitt 3. svangerskap og da jeg begynte å blø var jeg sikker på at det var en abort. Jeg var imidlertid så heldig at jeg fikk komme til u.l med én gang. Der så de et levende foster. Fikk henvisning til ny u.l og da så de at morkaken lå nær åpningen og antakelig var det blødninger fra kanten av den. Ble fulgt tett med u.l gjennom hele svangerskapet. Morkaken trakk seg fint opp og skapte ingen problemer for fødsel:) Ut kom et velskapt barn som nå er ti år:)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg blødde i ca 5 dager i uke 11-12. Brunt og rosa blod. Fikk UL på føden og de sjekket at alt var i orden - fant endel blod på vei ut, men det kom ikke fra babyen :-)

Er nå 28+2 med en sprellende gutt :-)

Lykke til, det går nok bra! Er visst vanlig med litt blødninger, så lenge du ikke har smerter. Ring og få en ul så du får sove godt om natten!

Skrevet

Jeg blødde hele forrige svangerskap, var fra slimhinnene i livmorhals og helt ufarlig. Er ganske vanlig å blø fra de i svangerskap.

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk!!:)

Skrevet

jeg blødde hverdag mellom uke 7 og 14, er nå i uker 27+1 og det sparker og trives, men er du usikker så ring jordmor vakten, ikke bra for hverken deg eller barnet viss du er redd, bedre å ringe en gang for mye en en gang forlite:) lykke til:)

Skrevet

Eg føler meg veldig gravid og har sett babyen turne der inne :)

Men fortsatt bekymret. Er redd det skal gå galt om to uker liksom. Då kunne det heller gått galt før veke 12....

Korleis veit eg om det er blod fra slimhinnene?

Det veksler mellom rosa/brunt også har eg ein del mensnurringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...