Gå til innhold

Er det virkelig mulig?! Kan ikke annet enn å le :-) *bilde av test*

Anbefalte innlegg

Tok ett par strimler i morges bare for å ta siden jeg har million av de, og det er sol og jeg har lyst på en øl i solveggen i dag :) Er ikke helt sikkert på el, men er 6-7 dpo i dag..jeg veeeet, er jo helt idioti å teste så tidlig, men litt spenning må man ha i hverdagen og i dpo-helvete når man er i 37 pp! :P

Vel dyppet begge strimlene samtidig, streken kom ikke opp med engang men innen tidsfrist, så nå har jeg opplevd dette også, og jeg kan ikke annet enn å le :D

Og jo siden jeg er så tidlig i dpo land så er det helt sikkert en falsk positiv og en korrekt negativ, og jeg har nå opplevd alt av scenario når det gjelder tester :-)

Så JA, det er mulig å få falsk positiv med billigSTRIMLER!(litt overrasket over dette)

Ha en flott dag jenter, det skal jeg ha...i solveggen...med en iskald øl ... ;)

post-589366-0-39889600-1334818990_thumb.jpg

post-589366-0-83222000-1334818990_thumb.jpg

Fortsetter under...

Tok ett par strimler i morges bare for å ta siden jeg har million av de, og det er sol og jeg har lyst på en øl i solveggen i dag :) Er ikke helt sikkert på el, men er 6-7 dpo i dag..jeg veeeet, er jo helt idioti å teste så tidlig, men litt spenning må man ha i hverdagen og i dpo-helvete når man er i 37 pp! :P

Vel dyppet begge strimlene samtidig, streken kom ikke opp med engang men innen tidsfrist, så nå har jeg opplevd dette også, og jeg kan ikke annet enn å le :D

Og jo siden jeg er så tidlig i dpo land så er det helt sikkert en falsk positiv og en korrekt negativ, og jeg har nå opplevd alt av scenario når det gjelder tester :-)

Så JA, det er mulig å få falsk positiv med billigSTRIMLER!(litt overrasket over dette)

Kan du ikke prøve en DocMorris test som er 10mi/ul

Det var tidlig ja! Skal se du har truffet jackpot og er gravid med tvillinger! ;)

Hehe DET hadde vært no det ;)

Men nei den positive er nok helt sikkert falsk og det er den negative som er riktig, men dette er hvorfor jeg tester med 2 strimler i gangen :)

Men måtte bare poste dette resultatet siden jeg har opplevd alt av merkelige og snåle ting med tester :) Derfor tar jeg dette med stor ro og godt humør :D

Kan du ikke prøve en DocMorris test som er 10mi/ul

Disse er 10, Onestep, men jeg har sett på bilder av positive slike strimler på nett og de er som alle andre strimler, svaaaaakt positiv til å begynne med på dpo 8-10 :)

Annonse

jeg har også kjøpt de one step testene men ikke tatt dem i bruk enda..bare 5 dpo:)

De er helt sikkert trygge å bruke altså, har ikke hørt om mange som har fått falske positive med disse, ingen når jeg tenker meg om :) Og hadde jeg vært lengre frem i dpo løpet og kun tatt den ene så hadde jeg ikke tvilt på at den var positiv altså :) Men for min del, på denne testen, er det sikkert bare restfarge og den negative er den som er riktig akkurat i dag, neste gang jeg tester er det den positive som er den riktige ;)

Men jeg må si at det er interessant og oppleve så mye rart med tester, man lære og jeg trenger ikke å google så mye om de lengre iallefall ;)

Jeg tror du er på tjukka :) Det kan være variasjon i kvaliteten i testene fra samme parti! Jo! Denne gang er det din tur! Har ikke noe å si med øl så tidlig så den kan du bare ta ;)

hehe kan være, men testresultatet i dag var feil ja, for ingen tester positiv så tidlig, har jeg aldri hørt om :D

Nei øl'en skal jeg ha i dag, er jo sol og heeerrrlig jo, og da må man ile ut i solveggen mens man har den ;)

Så snodig :o Men den teststreken er vel ikke der den skal være heller? Litt for nære teststreken? Hatt liknende falsk positiv selv, men ikke så sterk strek. Men det kan jo være du faktisk er gravid :)

Annonse

[quote name=*Smiley*venter nr 3 :):)' timestamp='1334833064' post='144167731]

Jeg testet 7-8 dpo positivt med de testene: :)

Oi, det var jo skikkelig tidlig da! Får håpe at mine snur også og at jeg får en strek, en reell strek så jeg kan juble istedet for å riste på hodet å le :-)

Så snodig :o Men den teststreken er vel ikke der den skal være heller? Litt for nære teststreken? Hatt liknende falsk positiv selv, men ikke så sterk strek. Men det kan jo være du faktisk er gravid :)

Ja, der sier du noe, det tenkte jeg ikke på! Sa da har vi en test med strek, og strek på feil plass... greit å kjøre hele linja ut når det først er en falsk positiv :-D

Det kan jo være(noe jeg tviler på etter 37 pp), men det får vi ikke vite enda, skal teste fremover, så ser vi vel rundt 9-10 hvordan ståa er :-) Har testet tidlig positivt før, så er ikke av typen som danner hcg tregt iallefall, greit det også :-)

Er nokså sikker på at du er gravid! :)

Har testet med disse selv nå og er gravid 4+2 men det har noen ganger vært litt forskjell på hvor sterk streken har vært...og var litt bekymret i går over at streken ikke var noe sterkere enn dagen før...men i dag var den knallpositiv!!! :) :9 :)

Streken var ca like sterk som kontrollstreken, så det kan variere fra test til test i samme pakke!

Og det kan være forskjellig på hvor på testen streken er i forhold til den blå beskyttelsespapiret! Det er det iallefall på mine!

Masse lykke til! :)

det kan godt mulig jeg fikk et ultrasvakt positiv test da jeg var 7 dpo og er i dag 12+3 :)usikker på når el virkelig var for hadde positiv med den sterkeste elstreken7 dager før jeg testa positiv. så en kan aldri si aldri. det var billigstrimler fra lavpristester.no måtte ta 3 stk. men der var alle utslag på da.men alkohol på dette stadiet skal ikke påvirke i d hele tatt sier de jo. godt me finvær :)

Jeg fikk beskjed om at positiv er positiv. Falsk negativ skjer ja, men ikke falsk positiv.

Så det er nok den negative som er falsk.

Nei positiv er ikke alltid det, har selv fått falske positive med CB+ og billgtest men da stav...og det er kjipe greier når man ikke er klar over at det kan skje :(

Stoler mer på den negative siden jeg er så kort inn i dpo land, men vi får se, jeg skal jo teste videre fremover, og mirakler kan skje at jeg sitter der med en skikkelig positiv en :)

Er nokså sikker på at du er gravid! :)

Har testet med disse selv nå og er gravid 4+2 men det har noen ganger vært litt forskjell på hvor sterk streken har vært...og var litt bekymret i går over at streken ikke var noe sterkere enn dagen før...men i dag var den knallpositiv!!! :) :9 :)

Streken var ca like sterk som kontrollstreken, så det kan variere fra test til test i samme pakke!

Og det kan være forskjellig på hvor på testen streken er i forhold til den blå beskyttelsespapiret! Det er det iallefall på mine!

Masse lykke til! :)

Takk for det :)

Ja det med at streken kan være på litt forskjellige steder har jeg hørt i forhold til partier, og siden jeg har så mange så er det jo helt sikkert flere partier jeg har fått fra og det skal jeg sjekke i morgen når jeg tester :-)

Men normalt på disse strimlene så får man ikke så sterk strek før over ikm selv om de har følsomhet på 10, vet ikke hvorfor jeg, kjemperart :)

Gratulerer med lite frø i magen :-)

det kan godt mulig jeg fikk et ultrasvakt positiv test da jeg var 7 dpo og er i dag 12+3 :)usikker på når el virkelig var for hadde positiv med den sterkeste elstreken7 dager før jeg testa positiv. så en kan aldri si aldri. det var billigstrimler fra lavpristester.no måtte ta 3 stk. men der var alle utslag på da.men alkohol på dette stadiet skal ikke påvirke i d hele tatt sier de jo. godt me finvær :)

Hadde begge 2 hatt strek så hadde jeg nok trodd det, men her er det en pos og neg, pluss at det er så tidlig i dpo. Jeg skrev 6-7 men kan jo også være 5-7, men tester videre selv om jeg tror de blir blenda så er jo alltid håpet der at man kan sitte å se på en positiv en :)

Hei Athina :)

Så rar de testene er da, jeg hadde nok tatt enda en test og håper at den også viser positiv ;) Teste igjen i morgen da? Vi ligger nesten likt denne pp, jeg er 6dpo i dag :) Hadde vært moro hos vi hadde testet positiv sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...