Gå til innhold

Progynova - bivirkninger?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har erfaringer med ømme bryster med mye blodårer og kvalme. Men første gang fikk eg ikke så mye av de (3 tab til dagen) denne gang har de komt etter 1 uke ca da dosen er dobblet

Progynova er som gift for kroppen min... det er de værste tablettene jeg har tatt... de om spray...

jeg reagerte med kvalme, migrene og flere besvimelser.. fikk kjempe lavt blodtrykk av de...

men tror at de fleste ikke merker så mye tl de :) lykke til!

Annonse

Jeg ble så kvalm at jeg til slutt, etter 2 negative og 3 avbrutte forsøk på progynova nektet å ta de. Har en BMI som defineres som undervektig til vanlig - selv om jeg gjør alt jeg kan for å legge på meg. Men når jeg da blir så kvalm at jeg på 10 dager går ned 3-5 kg så er det ikke verdt det for min del. Siste gangen slet jeg med å legge på meg og klarte ikke det før jeg ble gravid - da legger jeg på meg i rekordfart! Og første frys i naturlig syklus ble jeg gravid :-)

Så kvalmen for min del var uutholdelig - men legen sa at det var sjeldent at en ble så kvalm. Somregel er det kun idet tabletten løser seg opp og ca 30-60 min etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...