Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Hei! Jeg er gravid i uke 25 og har de siste 3-4 ukene slitt med ekstremt fett hår etter hårvask. Jeg gikk da til Apoteket (Apotek+) og ba om råd. Hun anbefalte en shampoo fra VICHY som var mot flass. Etter første bruk merket jeg stoooor forskjell og var veldig fornøyd, men etterhvert bet jeg meg merke i et av ingrediensene. Middelet kalles selendisulfid, jeg googlet dette litt og leste at det var liten fare for opptagelse gjennom hud og at det ble ansett som ufarlig for gravide. Men en annen plass leste jeg at faren økte for fosterdød! og nå klarer jeg ikke slå fra meg tanken på dette, jeg er så livredd for at jeg har skadet babyen min! Jeg har brukt denne sjampoen ca 6-7 ganger så det er jo ikke voldsomt mye og tør ikke bruke den igjen. Er det noen som vært borti dette middelet før? Noen som vet noe som helst om det? Please svar! Er liv redd!!! :'(
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Når jeg googlet og leste om det nå så stod det at det var trygt og bruke både under amming og som gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå