Gå til innhold

Om bestilling av vogn fra utlandet igjen. Trenger kjapp leveranse!

HH72

Anbefalte innlegg

Har bestilt TFK fra kiddies24, men de har leveranseproblemer fra fabrikken. Siden jeg er 34 uker og helst skulle ha dette i boks nå snart, vil jeg antagelig be om å gå pengene refundert og bestille et annet sted.

Noen som har bestilt og fått vogn kvalt nå i det siste? Kan også bli aktuelt med easywalker eller mountain buggy.

Tips?:-)

Fortsetter under...

Jeg bestille vogn fra kiddies24.

Da jeg bestille hadde de ikke vognen på lager, men fikk oppgitt en dato som de skulle få den inn. Men det som skjedde var at den kom hjem på døren her før datoen som den skulle komme til kiddies24.

Så det er ikke sikkert at det tar like lang tid som det kan virke ut fra nettsiden!

Hei,

Jeg har samme "problem" som deg. Bestillt TFK tvillingvogn hos kiddies i begynnelsen av februar, men den har enda ikke kommet pga leveringsproblemer. Er i uke 32 og begynner å ville ha ting klart i tilfelle.

Jeg har sjekket her i Norge og kan få samme vogn på dagen her i Oslo, mye dyrere men prøver å ha litt is i magen, det virker ikke som det er leveringsproblemer i Norge.

Annonse

Fra kiddies så må du betale mva 25% i tillegg. Gå inn på tollen sin side så kan du regne den ut, ellers må du huske å bestille regntrekk og slikt, det regnes ikke med. Tror kanskje ikke feste til bagger er med også. Gjerne send en Mail til de før du bestiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...