Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre ingen evner selv, så kan ikke spå tilbake.

Men om noen vil se på meg blir jeg utrolig glad!:)

Jeg lurer veldig på om barnet i magen er frisk....? Som så mange andre er jeg engstelig for at det skal være noe galt.

Og om det er en gutt eller jente? :)

Foreløpig termin 2.oktober. Jente født 09 og gutt født 10 fra før..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143929037-noen-som-vil-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du sikker på du vil vite dette?

hva om noen fortalte deg at du kommer til å abortere i uke 21 pga hjertet på baby slutter å slå?

eller at barnet ditt har en hjerneskade du må leve med, som vil gjøre alt vansklig for deg...

skjønner ikke at dere tør å stille akkurat det spørsmålet, selv om dere er engstelig. Du vet jo ikke hva du får før du får det...

hei du, jeg får ikke opp noe p dg beklager. Men jeg er ei mor p 24 år og var bekymret som deg. Men med meg så var d mer at jeg visste at noe var galt, men ikke hva. Jeg fødte et barn som var så sykt og i tillegg har et syndrom som han er alene om i norge. Vi bodde mer p sykehus enn hjemme i nesten 3 år. Jeg var glad jeg ikke fikk vite noen ting når jeg var gravid. Idag er han frisk fra sykdommer og jeg tar all erfaring med han videre. Og poenget mitt er ikke bekymre deg. Uansett hva som skjer er d lille nurket imagen din hele livet ditt om d er friskt eller sykt og alt vil gå bra. Bekymringer gjør ting verre, tru meg. D vet jeg alt om. ;) kos deg heller med magen, d skal jeg være flink til neste gang.

Trykket som anonym av gammel vane, så var ikke at jeg ikke skulle vise hvem jeg er.

Ja,jeg hadde ønsket å vite det!! Om det er noe galt med barnet,hadde jeg satt pris på å vite det og forsøkt å forbredt meg på det som kommer. Om jeg skulle mista er ikke det første gang, og jeg måtte taklet det også...

Selvfølgelig håper jeg barnet er friskt, men uansett utfall er det barnet mitt og kommer jo til å elske det like mye uansett!

Også nysgjerrig på kjønn, selv om vi ikke vil vite det før fødselen:)

Vet ikke hvilke opplysninger dere trenger for å kunne se kjønn, men jeg er hvertfall født i 86, barnefar i 84.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...