Gå til innhold

Bestille hotell på Hotels.com? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når man går inn å velger sted, avreise og alt det der... Så kommer det opp hvor mange man er i følget. etter det kommer det opp forskjellige hotell med forskjellige priser. Det står totalpris, men er det for alle 4?? Når jeg blar nedover er det tegninger av 2 store og 2 små, som jeg antar indikerer antall personer??

Skrevet

Har ikke brukt hotells.com, var en sak om dem at de selger mye rom som ikke finnes. Alt ser bra ut til man kommer til destinasjonen men da finnes det ingen reservasjon.

Bruker derimot hotwire.com mye, og de er supre. Har betalt omtrent ingenting for skikkelig syre hoteller. Skal vi noen steder venter vi alltid til et par dager før og bestiller gjennom de.

Har du tastet inn antall beboere er nok prisen for alle også,

Skrevet

Har brukt Hotels.com mye, alltid vært fornøyd :) Uheldig kan man sikkert være på alle nettsider da.. Men aldri opplevd noe jeg ihvertfall, har brukt de 10-15 ganger tenker jeg.

Og det er totalprisen som kommer opp ja :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ah, takk for tips! Da skal jeg sjekke ut de.

Vet du tilfeldigvis hvor det er billigst med flyreise og?

Skrevet

Har ikke brukt hotells.com, var en sak om dem at de selger mye rom som ikke finnes. Alt ser bra ut til man kommer til destinasjonen men da finnes det ingen reservasjon.

Bruker derimot hotwire.com mye, og de er supre. Har betalt omtrent ingenting for skikkelig syre hoteller. Skal vi noen steder venter vi alltid til et par dager før og bestiller gjennom de.

Har du tastet inn antall beboere er nok prisen for alle også,

Jeg har brukt de flere ganger og har alltid vært fornøyd. Aldri noe tull. Prisen er for alle , men vær oppmerksom på at prisene ikke alltid er i norske kroner.

Skrevet

Ser jeg svarte misvisende. Jeg har vært fornøyd med hotels.com

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har brukt Hotels.com mye, alltid vært fornøyd :) Uheldig kan man sikkert være på alle nettsider da.. Men aldri opplevd noe jeg ihvertfall, har brukt de 10-15 ganger tenker jeg.

Og det er totalprisen som kommer opp ja :)

Ja, sant det. Man kan jo være uheldig uansett. Om det er totalpris så er det jo latterlig billig!!

Skrevet

Jeg har brukt både hotels.com og expedia - veldig enkelt og greit. Baserer alltid avgjørelser på brukeranmeldelser. Har hatt noen midre gode opplevelser også, men det må man ta med på kjøpet.

Reiste gjennom Tyskland, Østerrike og Danmark med kun booking på Hotels.com, funka topp! Bodde på noen supre hoteller/moteller :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Har kikket på flybilletter, så vinninga går litt opp i spinninga :) Tror charter blir mer aktuellt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...