Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Når man går inn å velger sted, avreise og alt det der... Så kommer det opp hvor mange man er i følget. etter det kommer det opp forskjellige hotell med forskjellige priser. Det står totalpris, men er det for alle 4?? Når jeg blar nedover er det tegninger av 2 store og 2 små, som jeg antar indikerer antall personer??
It's all about me Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Har ikke brukt hotells.com, var en sak om dem at de selger mye rom som ikke finnes. Alt ser bra ut til man kommer til destinasjonen men da finnes det ingen reservasjon. Bruker derimot hotwire.com mye, og de er supre. Har betalt omtrent ingenting for skikkelig syre hoteller. Skal vi noen steder venter vi alltid til et par dager før og bestiller gjennom de. Har du tastet inn antall beboere er nok prisen for alle også,
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Har brukt Hotels.com mye, alltid vært fornøyd Uheldig kan man sikkert være på alle nettsider da.. Men aldri opplevd noe jeg ihvertfall, har brukt de 10-15 ganger tenker jeg. Og det er totalprisen som kommer opp ja
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Ah, takk for tips! Da skal jeg sjekke ut de. Vet du tilfeldigvis hvor det er billigst med flyreise og?
****TÅRNFRID**** Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Har ikke brukt hotells.com, var en sak om dem at de selger mye rom som ikke finnes. Alt ser bra ut til man kommer til destinasjonen men da finnes det ingen reservasjon. Bruker derimot hotwire.com mye, og de er supre. Har betalt omtrent ingenting for skikkelig syre hoteller. Skal vi noen steder venter vi alltid til et par dager før og bestiller gjennom de. Har du tastet inn antall beboere er nok prisen for alle også, Jeg har brukt de flere ganger og har alltid vært fornøyd. Aldri noe tull. Prisen er for alle , men vær oppmerksom på at prisene ikke alltid er i norske kroner.
****TÅRNFRID**** Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Ser jeg svarte misvisende. Jeg har vært fornøyd med hotels.com
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Har brukt Hotels.com mye, alltid vært fornøyd Uheldig kan man sikkert være på alle nettsider da.. Men aldri opplevd noe jeg ihvertfall, har brukt de 10-15 ganger tenker jeg. Og det er totalprisen som kommer opp ja Ja, sant det. Man kan jo være uheldig uansett. Om det er totalpris så er det jo latterlig billig!!
Kosemosepose Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Jeg har brukt både hotels.com og expedia - veldig enkelt og greit. Baserer alltid avgjørelser på brukeranmeldelser. Har hatt noen midre gode opplevelser også, men det må man ta med på kjøpet. Reiste gjennom Tyskland, Østerrike og Danmark med kun booking på Hotels.com, funka topp! Bodde på noen supre hoteller/moteller :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2012 #11 Skrevet 18. april 2012 Takk for svar alle sammen Har kikket på flybilletter, så vinninga går litt opp i spinninga Tror charter blir mer aktuellt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå