Gå til innhold

Hun sparker svæært ofte. :) Uke 21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Har kjent henne så å si i hele dag, og kan ikke huske jeg gjorde det med første. Nesten litt vondt også, for hun sparker nedover. Er det ikke litt tidlig? Begynner å nesten bli bekymret, for lurer på om noe plager henne. Skal de ikke sove mye? Ikke hatt i meg så mye sukker i dag. Ett colaglass. Gjort det før og, og da har det ikke vært sånn. :)

Glad jeg kjenner henne altså, men redd hun ikke trives eller noe, i og med hun ikke sover så mye. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, hun har vel akkurat funnet ut hvor gøy det er å sparke, da ;)

Skrevet

Her har jeg en liten gutt som også er svært aktiv for tiden. Synes det er kos med mye bevegelse og satser på at alt er bra :) Han sparker også en del nedover. Er i uke 23+0 :)

Skrevet

Ja syns det er kos selv å kjenne liv. Nesten litt rart, var så pang liksom, så sikkert funnet ut det er moro ja. ;) Er hun lik søstra si, så blir hun en aktiv krabat hvertfall. <3

Skrevet

Har en aktiv krabat i magen jeg også... Koslig å kjenne sparkene hans, bortsett fra etter at jeg har lagt meg og han bruker blæra mi som boksesekk da.. :-P

Skrevet

Har en liten mann i magen som også sparker heeele dagen nesten, utenom rundt lunsj for da sover han :)

Kjente daglige bevegleser i uke 18, og kunne se sparkene utenpå i uke 20, er i uke 24 nå :)

Skrevet

Så utrolig godt å kjenne så mye liv i magen da! :)

Jeg er 13+4 så noen uker igjen til det er min tur, men jeg gleeeder meg :D

Skrevet

Har også en sånn baby. Tror ikke det gikk en time fra uke 17 til 23 at jeg ikke kjente noe. Etter uke 3 fikk den litt lengre stilleperioder. En time kanskje, litt stresset første dagen men den er fortsatt kjempe ivrig når den setter i gang. Å når knapt savne spark før det starter igjen. Er 4 babyen min,har ikke hatt så aktivt barn før...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...