utålmodig-11 Skrevet 20. april 2012 #26 Del Skrevet 20. april 2012 Hadde en skikkelig drittdag i går, fikk ikke lov til å komme på sykehuset og ta den planlagte ultralyden i dag, fordi jeg ikke hadde tatt MRSA-testen. Lang historie, men det mest tragiske var at jeg fikk beskjed om at hvis jeg ikke hadde spurt, hadde det sikkert gått greit, men siden jeg spurte så fikk jeg ikke lov. Hva slags oppfordring er det? Vel, nok om det. I dag har jeg vært hos legen og tatt MRSA-testen. Og ultralyd!! Hun tilbydde seg å prøve, selv om hun ikke har sett liv før i uke 9 tidligere - de har ikke innvendig ul på legekontoret. Tror nesten hun synes det var like gøy som jeg :-) Først trodde vi det var tvillinger, men så bare hjertet slå på den ene. Den andre var mindre, og har nok ikke utviklet seg videre. Jeg har fortsatt i bakhodet at det kan dukke opp flere senere, men foreløpig ser det ut som jeg slipper å kjøpe ny bil. Har kjempelyst til å fortelle det til alle jeg treffer, men får prøve å holde meg i skinnet litt til. Men så lenge man har sett hjertet slå, er vel sjansen for at det går bra veldig gode? Jippi :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928980-neg-ivf-fors%C3%B8k-b%C3%B8r-jeg-sette-inn-tre-egg-neste-gang/page/2/#findComment-144170994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philomele Skrevet 20. april 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 20. april 2012 Oj, oj, oj, Utålmodig! Så morsomt at det endelig ser ut til å klaffe for deg!:-) Ja, for hjerteslaget er, i hvert fall så vidt jeg har forstått, den beste indikatoren på at det er liv laga! Vet ikke helt hva du føler om at den ene ser ut til å ha sluttet å utvikle seg, men ser i hvert fall ut som du klarer å glede deg over den du har. Skjønner godt at gårsdagen var en drittdag, men "premien" kom jo til slutt! Din historie gir håp også til meg!:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928980-neg-ivf-fors%C3%B8k-b%C3%B8r-jeg-sette-inn-tre-egg-neste-gang/page/2/#findComment-144172008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 23. april 2012 #28 Del Skrevet 23. april 2012 Hei Har selv tre fersk forsøk og to frys forsøk bak meg etter fylte 40 år. Det er med andre ord ikke riktig som gynekologen din sier at vi i vår alder ikke kan få embryo på frysestrå. Fikk selv tre fryseembryo etter å ha satt inn to i ett ferskforsøk,. Har satt inn to embryoer i fersk forsøk to ganger, ikke gravid. To omganger med fryseembryoer og ett embryo hver gang, gravid en gang men mistet. Siste fersk forsøk ved CFC ble det satt inn tre embryoer (to embryoer med klasifisering 2,1 og ett embryo med 3,1), gravid med ett embryo men mistet. Da vi ikke har egne barn ville jeg valgt å sette inn to embryo om det er gode kvaliteter på embryoene. I det forsøket hvor vi satte inn tre embryo var det ett embryo som ikke var egnet til frys derfor valgte jeg å sette inn tre embryoer den gangen. Ved neste forsøk i utlandet kommer vi til å sette inn tre embryoer for da er jeg over 41 år og da er det liten sjanse for at alle tre embryoene fester seg og utvikler seg videre. Lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928980-neg-ivf-fors%C3%B8k-b%C3%B8r-jeg-sette-inn-tre-egg-neste-gang/page/2/#findComment-144179565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå