Gå til innhold

Emilie eller Celine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg er uenig. Hva liker dere best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint om dere gir en liten begrunnelse... HI

Skrevet

Celine, fordi Emilie ser jeg på som overbrukt og kjedelig.

Skrevet

Emilie er fint navn! :) Liker ikke Celine.. det er rett og slett i den gata navn jeg ikke liker.. litt for fisefint.. :P

Skrevet

Helt klart Emilie:) det er fordi celine liker jeg ikke, så kjenner jeg tre jenter som heter det, og alle de tre er bortskjemte og sutrete:)

Emilie syns jeg er et nydelig navn, har det på lista jeg og:)

Skrevet

Celine uten tvil! Fint, feminint og tidløst navn.

Emilie er et fint navn også, men er enig i at det er litt oppbrukt og ikke så klassisk som Celine.

Skrevet

Jeg synes begge navnene er oppbrukt, men Emilie er kjempevakkert. Celine ser jeg på som kjedelig, rett og slett.

Skrevet

Interessant å se hvor mange ulike meninger det er. Leste i en annen tråd at noen synes Celine er "harry", mens her er det noen som synes det er "fisefin". Men at meningene er så forskjellige gjelder vel de fleste navn?

Skrevet

Jeg liker best navnet Emilie. Bryr meg ikke så mye om at det er *populært og oppbrukt*.

Skrevet

Kjempelei av begge to, "alle" heter jo det! sorry..

Skrevet

Mannen min og jeg er uenig. Hva liker dere best?

Emilie

Skrevet

Kjempelei av begge to, "alle" heter jo det! sorry..

Jeg kjenner bare 2 Celine i 14-årsalderen, og 1 Emilie i 10-årsalderen. Kan vel være litt tilfeldigheter hvor mange som har samme navn i et område...

Skrevet

Emilie! Kjempevakkert! Passer både til en liten jente og en voksen dame!

Skrevet

Helt klart Emilie. Jeg synes Celine med uttalt e er litt pompøst og jålete, og Celine med stum e er rett og slett i harryskuffen. Emilie er klassisk og tidløst, og passer veldig fint uansett om det sitter på en liten jente eller en voksen dame! :)

Skrevet

Jeg syns begge er fine men Celine er for meg absolut finest av de to! Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...