Sørlandschick03+09+12<3 Skrevet 18. april 2012 #1 Del Skrevet 18. april 2012 Hva evnt gjorde dere da? for å få "lov" til å fortsette på det.... Var i møte med ei på nav i dag (som forøvrig var skikkelig sur og tverr) som sa at dersom jeg skulle fortsette på aap så MåTTE jeg i arbeid eller arbeidsrettet tiltak, var ikke nok med at jeg gikk til psykolog (som var noe DE krevde jeg skulle begynne med!) isåfall - da måtte jeg en av de to andre tingene i tillegg... Hva jeg da gjorde med en nyfødt baby de dagene det gjaldt var ikke dem sitt problem... Og dersom jeg valgte å gå over på permisjonspenger så måtte jeg søke opptak innen XX antall uker for å kunne begynne igjen uten å søke helt på nytt - og da måtte jeg bare være klar over at da tok de INGEN hensyn til om jeg hadde barnehageplass til barna eller ei.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928896-noen-som-har-g%C3%A5tt-p%C3%A5-aap-under-permisjonen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #2 Del Skrevet 19. april 2012 Og problemet er? NAV har helt rett. Skal du gå på AAP så kan de kreve at du går på tiltak. Og det er selvfølgelig ikke NAV sitt ansvar hvem som passer babyen da. Du har rett på foreldrepenger på bakgrunn av AAP. Søker du om dette får du samme sats som du har på AAP. Men skal du søke om gjenopptak må du gjøre dette innen 52 uker. Skal NAV ta hensyn til at du ikke har noen til å passe babyen etter 52 uker? Dette er et problem mange foreldre har når permisjonen er over. Jeg synes du virker mer surr og tverr enn hun på NAV. Hva venter du egentlig? At du skal fortsette på AAP i et par år uten tiltak frem til du har noen til å passe babyen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928896-noen-som-har-g%C3%A5tt-p%C3%A5-aap-under-permisjonen/#findComment-144167006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå