Gå til innhold

Når fikk dere førstegangs ( slanke m flat mage)antydning til liten bulk ved graviditet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er vanligvis normalt tynn,men har ikke kunnet gå i mine vanlige bukser siden jeg var ca 5-6 uker på vei fordi jeg ble så oppblåst! Nå er jeg 11+6 og selv om det ikke er noen kul så har magen absolutt forandret seg! Ser bare tjukk ut synes jeg... Gleder meg til å få ordentlig mage! Nå går jeg rundt i tights og store gensere og prøver å skjule tjukkemagen..

Kan ikke se det på meg enda, er 10+1 i dag, er normalt tynn og har flat mage. Men magen føles forferdelig oppblåst bare jeg spiser noe, føler meg skikkelig feit hver kveld og når jeg går på vekta om morningen er den akkurat som før. Veldig treg mage, det er plagsomt for jeg sover dårligere om natten når jeg føler meg oppblåst og magen arbeider tregt. Har vært i butikken og sett etter mammabukser, selv om alt passer foreløpig, men mest for å orientere meg om hva som finnes.

Gjest Shanti ♥

Måtte kneppe opp buksa rundt 12 uker, men det var/er nok mye luft. Har begynt å få en liten kul nederst på magen også nå, 15+4 i dag :) Er slank og har flat mage til vanlig, men er ikke så veltrent, så har ikke mye muskler som "holder magen inne".

Hos meg virke det nesten som det er det at jeg er forholdsvis veltrent som gjør at det synes så tidlig. Trener mye, og har en greit trent mage, men virker som om hormonene gjør musklene slappe med en gang, så det bare buler ut... Mye luft i starten selvfølgelig, men hos meg har det vært kul med en gang, og ikke veldig lenge innom "tjukkemage":-) Rart hvor forskjellige vi er:-)

Annonse

Hadde flat,innover mage før forrige svangerskap, første lille kulen dukket opp akkurat på dagen 12 faktisk :) Hadde akkurat kommet tilbake fra ferie,og de på jobben bemerket at de alt så en liten kul, men at de så den så raskt nettopp fordi jeg hadde så veldig flat mage egentlig!

Jeg er 11+2, men det eneste som har skjedd på vekt/mage fronten er forstoppelse og oppblåsthet. Ikke gått opp i vekt og heller ikke fått mage, men det føles forferdelig ubehagelig med oppblåstheten og forstoppelsen. Kjenner tarmen ligger som en tung klump og på kvelden er magen som en balong. Det er helt greit på morningen, men så fort jeg spier noe som helst blir jeg knallmett og føler jeg har spist for tre personer - uten at jeg egentlig har spist noe særlig annet enn en liten lunsj eller middag. Irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...