mer enn bare mor Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jordmor hos meg sier å slappe av og ta livet med ro + sex. Hvis man styrer og stresser kan man jobbe mot kroppen.. Dere da?
Leirha Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Jeg har fått beskjed om å stress ned, for å IKKE sette igang fødsel jeg da.
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Om man gruer seg til fødsel. Kan man holde igjen fødselen har JM sakt til meg.
mer enn bare mor Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 Jeg har fått beskjed om å stress ned, for å IKKE sette igang fødsel jeg da. haha, ja man hører så mye forskjellig! jeg har jo hørt det rådet du fikk også, men det er kanskje når man ikke er kommet så langt? altså at om babyen er klar og kroppen er klar så er det viktig å la naturen styre det selv..? nei, ikke vet jeg
prøver1991 Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 jeg fikk beskjed om å roe ned, for å spare på kreftene til fødselen! For når fødselen begynner å starte, så trenger man ALLE krefter.
Ikkesåallerværst Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Jordmor hos meg sier å slappe av og ta livet med ro + sex. Hvis man styrer og stresser kan man jobbe mot kroppen.. Dere da? Samme som til deg. Og at jeg burde belage meg på å gå noe over fordi jeg gikk 11 dager over sist.
Tigerpote Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Tja vi har snakket litt om modningsakupunktur. Bare det at det er svindyrt her vi bor og at jeg må reise i nesten en time hver vei for å få det gratis... Skal uansett holde meg i aktivitet, gå turer og gjøre husarbeid når jeg går ut i perm Har planer om å spise kanel og flashe magen mot fullmånen også (dette er ikke noe jeg har snakket med jm om da hehe..)
BABY-JENTE Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Leirah er i 33. uke, så det er kanskje så rart at hun får råd om å stresse ned for å ikke sette i gang noen fødsel riktig enda. Jeg er i uke 29, og har ikke tenkt til å provosere frem noen fødsel med det første ;-) Er man like i mål, så blir det noe annet :-)
mrsrogaland. Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 Det skjer når det skjer. Prøv så langt det er mulig å slappe av, bygg ned spenningen og forventningen og ha tillit til at babyen og kroppen din klarer jobben og at det skjer når det skal skje. Min jordmor også sa at mye stress kan føre til at kroppen ikke setter i gang fødel, men på et eller annet tidspunkt skjer det. Jeg prøvde aldri kjerringråd, bortset fra sex. Men det var bare for sexen. Gutten kom 6 dager før termin. Akuratt når han skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå