Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Har lett masse blant relativt sett sjeldne jentenavn (stort sett færre enn 3-400 som heter). Flere har vært oppe til vurdering, men så langt er det disse to vi har blitt enige om at skal få stå på lista vår. Jeg ønsker å være helt sikker på at vi ikke har oversett/gått glipp av "det perfekte navnet" (som kanskje ikke finnes...)! Har dere noen gode forslag?
*Dubsgirl* Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Syns begge er fine, men ville valgt Alvhilde tror jeg! Andre forslag; Cordelia Wilhelmina Anea Leona Maline Olea Ingelin Timea Tindra Kanutte Filippa Alette Emine
Suebird Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Fine navn begge to, men liker Konstanse aller mest Alvine og Alvira likner noe på Alvilde. Disse synes jeg er litt mer schwung over Andre navn du kanskje vil like: Cornelie Laurentse Aurelia Aurelie Cornelia Kristiane Alvira Alvine Milja Teoline Elvira Evelina Eleanor Elanor Augusta Augustine Albertine Dorothea Engeline Isobel Lova Alde Eloise Emerense Hennika Caspara Isolde Iselilja Minnah Julietta Leonora
inimini Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Jeg ville valgt konstanse:) liker ikke navnet alvilde! Andre forslag: Dea Ea Eira Tomine Adele Timea Emrika Emine Eleah Teoline Alida Adine Milja Molly Likte du noen av disse?
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 vi har forholdsvis lik smak! Liker de navnene kjempegodt! Liker også godt Ulrikke.
naomi850 Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Liker konstanse jeg :-) syns det var litt rart når jeg hørte det første gangen for noen år tilbake...men syns det blir bare finere og finere...
Giss Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Fine navn! Anora Celeste Eleonora Odette Alette Yvette
sommertiara Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Flotte navn! Adine Aminda Hillevi Isrid Kristense Lydia Livia Ovidie Soria
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Tusen takk for alle svar! Av forslagene som har kommet så langt har flere vært på lista, blant annet Ingelin, Elvira, Alvira, Lydia, Leona og Leonora, men de har blitt strøket til fordel for de to vi står igjen med. Mange navn som kunne vært aktuelle går ut fordi vi uttaler R ulikt, jeg liker f.eks Cornelia veldig godt, men vil helst at iallefall vi to uttaler navnet likt... Ellers liker jeg også Ulrikke, #7, og kunne ellers likt Filippa også, men mannen er ikke glad i "gutte"jentenavn dessverre. Har noen flere forslag?
Giss Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Eliane Adelina Holly Dyveke Juliane Evelina Viveka Ninette Oktavia Simonetta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå