Gå til innhold

har pica! noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så utorlig lyst på bifftallerken eller kebabtallerken med masse pommes fites :S

helt j! prøver å ikke spise usunne ting men tror jeg må krype til korset å lage bifftalerken til meg og mannen i kveld masse salat og biffsnadder og pommes frites og masse bairnas saus:P

uff håper d er flere enn meg som har pica på spesielle ting og kanakje ikke så sunne:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmm det hørtes godt ut :-)

Skrevet

jaaaa ;) gleder meg til i kveld:P tjihi

Skrevet

He he det kan jeg skjønne :-) tror jaggu det blir høyde punktet for denne gressenka i kveld å,takk for tipset he he

Skrevet

hahaha! :P ja! er jo drit godt! nam nam nam!

helt j når man har så sykt lyst på det! skal allefall age masse pommes frites og masse hvitløkrømmedressing:P sunn som u ser..uff håper ikke babyen tar skade av d:P

kos deg max =)

Skrevet

Åååååh, jeg holder på å gå av hengslene, jeg har så lyst på betong! Murpuss! Sement! Helst i sånn pulverform, så jeg kan slikke det i meg! Kjellerlukt!!! Blir nesten gal av dette...

Men det hjelper litt når jeg spiser friske bringebær, som også er et MÅ HA nå om dagen ;)

Skrevet

murpuss :P hmmmm uff da bra d hjelper å spise friske bringebær=)

sjokomelk kan jeg leve med ass! nam nam! d er så godt! HVorfor må jeg ha søt sug+ junk food pica=(

Skrevet

Liker iskalde røde nyskylte elper:-P mååå være kald... nå fikk jeg lyst på potetgull og dipp:-(:-(:-(:-(:-(

Skrevet

vet jo at pica ikke er en middagsrett! men fikk så sykt trangg til å spise kebab eller biffsnadder med pommes frites! har egentlig ikke likte d før, men nå bare må jeg ha d! :P

Skrevet

Liker kebab og kunne ha det noen ganger før. NÅ derimot kan jeg virkelig ha hatt dette hver dag!!!

Det er sÅ godt, men bare kjøttet. Ikke salaten eller pommes frites....

Men er ogsÅ avhengig av bringebærsyltetøy og vafler :P

og ikke minst potetgull, men bare pringles med paprika smak :P

Skrevet

VANNMELON <3 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...