LoveYToo Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 jeg har så utorlig lyst på bifftallerken eller kebabtallerken med masse pommes fites :S helt j! prøver å ikke spise usunne ting men tror jeg må krype til korset å lage bifftalerken til meg og mannen i kveld masse salat og biffsnadder og pommes frites og masse bairnas saus:P uff håper d er flere enn meg som har pica på spesielle ting og kanakje ikke så sunne:P
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 mmm det hørtes godt ut :-)
LoveYToo Skrevet 18. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2012 jaaaa gleder meg til i kveld:P tjihi
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 He he det kan jeg skjønne :-) tror jaggu det blir høyde punktet for denne gressenka i kveld å,takk for tipset he he
LoveYToo Skrevet 18. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2012 hahaha! ja! er jo drit godt! nam nam nam! helt j når man har så sykt lyst på det! skal allefall age masse pommes frites og masse hvitløkrømmedressing:P sunn som u ser..uff håper ikke babyen tar skade av d:P kos deg max =)
Vogndilla Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Åååååh, jeg holder på å gå av hengslene, jeg har så lyst på betong! Murpuss! Sement! Helst i sånn pulverform, så jeg kan slikke det i meg! Kjellerlukt!!! Blir nesten gal av dette... Men det hjelper litt når jeg spiser friske bringebær, som også er et MÅ HA nå om dagen
LoveYToo Skrevet 18. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2012 murpuss hmmmm uff da bra d hjelper å spise friske bringebær=) sjokomelk kan jeg leve med ass! nam nam! d er så godt! HVorfor må jeg ha søt sug+ junk food pica=(
Vogndilla Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Men egentlig så er jo ikke det å ha lyst på en middagsrett pica da, pica er jo når man har en sterk trang til å spise noe som er litt unormalt. Og da mener jeg STERK trang, ikke bare lyst på... Se her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article538370.ece
nurkisimaven Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Liker iskalde røde nyskylte elper:-P mååå være kald... nå fikk jeg lyst på potetgull og dipp:-(:-(:-(:-(:-(
LoveYToo Skrevet 18. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2012 vet jo at pica ikke er en middagsrett! men fikk så sykt trangg til å spise kebab eller biffsnadder med pommes frites! har egentlig ikke likte d før, men nå bare må jeg ha d!
Elsa88 Skrevet 18. april 2012 #13 Skrevet 18. april 2012 Liker kebab og kunne ha det noen ganger før. NÅ derimot kan jeg virkelig ha hatt dette hver dag!!! Det er sÅ godt, men bare kjøttet. Ikke salaten eller pommes frites.... Men er ogsÅ avhengig av bringebærsyltetøy og vafler og ikke minst potetgull, men bare pringles med paprika smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå