Bustetroll Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg har tidligere vært hos anne hannås på majorstua, og oslo medisinske senter. Tror jeg betale 790 - 900 (husker ikke helt) hos anne, mens på oms koster det 1200. Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer fra andre steder i Oslo/bærum. Gjerne til under 1000'lappen. skal til ul i uke 12. Anbefalt av lege. Men får ikke henvisning for har akkurat byttet fastlege og det trer ikke i kraft før den 1. Og har ingen timer ledige før.. Teit opplegg.. Så er nødt til å ta det privat om jeg ikke skal vente kjempeenge
Endelig ny spire i magen Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Vet desverre ikke om noen under 1000 kr. Men du har din gamle fastlege frem til 1 mai. Så da kan vel han henvise deg? Det er ikke slik at du står uten fastlege nå. Men det er kanskje en grunn til du bytter og derfor ikke får henvisning av han?
Gjest AnnaMathea Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Hvis du ønsker i Oslo anbefaler jeg veldig Inger øverlie! Det koster vel rundt 1000-lappen, mulig litt over. Er noen år siden jeg var der sist, men skal til henne igjen nå i uke 12. Hun er fantastisk flink! Nedre Vollsgate. Sammen med UL tas det det som trengs av blodprøver etc dersom du ikke allerede har tatt disse hos fastlege.
Bustetroll Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 Vet desverre ikke om noen under 1000 kr. Men du har din gamle fastlege frem til 1 mai. Så da kan vel han henvise deg? Det er ikke slik at du står uten fastlege nå. Men det er kanskje en grunn til du bytter og derfor ikke får henvisning av han? Har prøvd å ringe fastlegen min i 3 dager, det er umulig å ringe dit... Derfor jeg bytta. Lurer på om de har lagt ned
Bustetroll Skrevet 18. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2012 Hvis du ønsker i Oslo anbefaler jeg veldig Inger øverlie! Det koster vel rundt 1000-lappen, mulig litt over. Er noen år siden jeg var der sist, men skal til henne igjen nå i uke 12. Hun er fantastisk flink! Nedre Vollsgate. Sammen med UL tas det det som trengs av blodprøver etc dersom du ikke allerede har tatt disse hos fastlege. Takk for svar, menbestilte akkurat hos oms igjen;p Lett og greit og bestille online. Vet du om private gyn kan henvise videre til ordinær ul? Eller Må man til fastlege og ordne det?
Gjest AnnaMathea Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Hvis du ønsker i Oslo anbefaler jeg veldig Inger øverlie! Det koster vel rundt 1000-lappen, mulig litt over. Er noen år siden jeg var der sist, men skal til henne igjen nå i uke 12. Hun er fantastisk flink! Nedre Vollsgate. Sammen med UL tas det det som trengs av blodprøver etc dersom du ikke allerede har tatt disse hos fastlege. Takk for svar, menbestilte akkurat hos oms igjen;p Lett og greit og bestille online. Vet du om private gyn kan henvise videre til ordinær ul? Eller Må man til fastlege og ordne det? Vet ikke, du kan jo spørre når du er der:)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Jeg tok tidlig UL i uke 5 hos Oslo Medisinske Senter. Gyn kunne da se to fostersekker, men kunne anlegg til ett foster. Jeg ble da bedt om å gå til fastlege for å få henvisning til ny UL. Fastlegen min syntes dette var merkelig, han mente at gyn burde henvist meg videre...
Bustetroll Skrevet 18. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2012 [quote name=Moden mamma til 3 ' timestamp='1334751693' post='144165028] Jeg tok tidlig UL i uke 5 hos Oslo Medisinske Senter. Gyn kunne da se to fostersekker, men kunne anlegg til ett foster. Jeg ble da bedt om å gå til fastlege for å få henvisning til ny UL. Fastlegen min syntes dette var merkelig, han mente at gyn burde henvist meg videre... Det burde hun ja... Jeg ble henvist fra oms en gang, men det var pga gravididet utenfor livmor, så ble direkte sendt til ullevål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå